sâmbătă, 18 octombrie 2014

ŞTIRI ŞI COMENTARII


--- Ş   T   I   R   I     Ş   I     C   O   M   E   N   T   A   R   I   I




-------------------------------------------------------------------  
------------Domnule Nedelcu , Dumnezeu este  nepărtinitor ! 
-----------  Cel  mai actual scriitor român 
---------------------------------------------------------------------------------------------
----  Repostare  la cererea publicului =  ” O  SCRISOARE  DIN  LUDUȘ   
 ---- La cererea  unor  voci din  public ----  repostez  = rubrica ANONIMA”   
---------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

.                            ----------  Reghin 14 iulie 2017 ----------
                                                                                                               
.            DOMNULE  NEDELCU ,  DUMNEZEU  ESTE  NEPĂRTINITOR  !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
.       Să nu faci  nimic  cu  părtinire  și să nu te faci părtaș  păcatelor altora ”
.                                                  =  I  Timotei  5 : 21 , 22
.                       ------------------------------------------------------------------- 

.                --- 1 =  UN LAȘ  CUM  SUNT  ATÎȚIA           

.  Lecuitorule de sfințidin Craiova a trecut mai mult de o lună de cînd ai calomniat
secta J w org privitor la finanțarea complexului de săli din Craiova și nu îți asumi
flecăria ! Ba încă în loc să recunoști și să bați în retragere umil --- ai reacționat
jignitor Mă dezamăgești Așteptam altceva de la tine de la cunoștința ( nu spun
”conștiința” !) ta și de la discernămîntul tău Suntem puțini și ne dezamăgim .
.     Faci pe grozavul dar cînd ești luat la bani mărunți  răbufnești neașteptat de dur ca
în acea dezbatere pe care ai organizat-o pe Internet contra intervenției mele , rodind
 o listă de buruieni ale firii pămîntești  miștocăreli , amenințări limbaj murdar ,
 calomnii și insulte .
.      Ți-ai etalat grosolănia și arătîndu-te mare viteaz la batjocorit femei pe Internet 
Findcă nu faci față la contre cu bărbații --- jignești femeile !
.     Nu mai trebuie dovezi că ești certat cu buna-cuviință și cavalerismul --- gesturile
acestea josnice ajung ne-ai convins nu insistate-ai realizat Ăsta e plusul spiritual
 al exmartorilor din Craiova lipsa de caracter și agresivitatea batjocorirea sfințeniei
 și lipsa de umilință ?
.       În sfîrșit ai comis și lașitatea că m-ai restricționat ca să nu pot vedea cum te
aberezi pe Internet Și ți-ai exprimat neplăcerea că nu poți să mă restricționezi
de pe site -u Ai vrea să lupți cu advesari care au mîinile legate fugarule  din colț în
 colț și dintr - un pseudonim în altul !
.       De ce ești laș ?  De ce nu te prezinți cu numele real și cu poza și adresa Nu îți
arăți fața --- ai pierdut buletinul ? Fugi de identitatea ta ca iepurele speriat de umbra
 lui fricosule Nu îți asumi bîrfa Te ascunzi după degete și folosești în continuare un
 pseudonim mincinos deoarece nu ești ” Gică Petrescu” între ghilimele ci Gică Contra
 fără ghilimele .
 .     Ajunge cît am așteptat degeaba vreun semn de înțelegere de la tine. O lună și
jumătate e prea destul și pentru tăcerea mea și pentru obrăznicia ta .Voi comenta
 aiurelile ce le-ai postat pe Face book , exagerările ce nu țin la o analiză
serioasă îți voi demasca inconsistența și lipsa de maniere creștine , lașitatea ,
 fuga de răspundere lipsa de cavalerism și celălalte năravuri dezaprobate în Biblie pe
care le-ai comis în chestiunea asta încrîncenarea fanatică și ironiile de doi bani --- în
timp ce te pretinzi exmartor și ne compromiți .
.      Cît o să- ți mai părtinească unchiul de la Ierusalim  ieșirile nesportive” de
pe Internet Pe alte persoane le-a pedepsit pentru mult mai puțin dar ție nu îți arată nici
 măcar ”cartonașul galben” ! Halal imparțialitate Ca la W T S .
.    Exmartorii declamăm că îi depășim pe martorii din Organizație --  nu doar la idei
 corecte ci și la comportări .Și vi tu acum un arțăgos orgolios , bîrfești din plictiseală și
nu îți asumi flecăria , cum făceau ciripitorii de la Securitate de nu știam cine era cîrtița”, 
vi și ne strici imaginea Cine te plătește ? La fel ca aceia nici tu nu ți-ai menționat numele și
 adresa E necreștinește să acuzi sub pseudonim și e anormal pentru cititori să fie nevoiți
 să facă cercetări ca să afle cine e lașul care dă cu pietre în geamuri și apoi fuge în tufe Procedeele necinstite îți murdăresc scopul care nici el nu este tocmai curat .
-      Te pretinzi exmartor însă nu ești mai corect decît martorii din sectăacuzi isteric și
fugi de răspundere lașule Părăsește- ți statutul de pasăre de noapte ieși la lumină ,
nălucă fricoasă 
.                                  -------  2 =  AMENINȚĂRI  DE TRIVIAL ! 
.     Te-ai plîns că lupți din greu să te stăpînești ți s-a rănit păcătosul de eu , aroganța
care pretinzîndu-te creștin nu ar trebui să o ai cînd ești mustrat . Te-ai înfierbîntat rău de
 tot erai pachet de nervi și clocoteai de furie și ai trecut la amenințări și limbaj trivial .
 Așa trebuie să reacționeze un creștin la observații Așa se manifestă un născut din nou
din spiritul sfânt 
 .       Citez din mizeriile ce le-ai mocoșit pe Face- book  
.-----  Am vrut să-ți zic două vorbe , așa , pe direct . Renunț ”. Mersi bunăcuviință creștină !
În sfîrșit ți-a venit gîndul cel bun Bine faci deștept ești că ți-a venit mintea românului
 de la urmă . Te înțeleg ai vrut să mă înjuri Calmează-te și intenția are greutatea ei 
e schița realizării Dar la preț -- te-ai gîndit ? Îți anulezi  pretențiile de mentor , Gică -
 Contra După cîte pahare din cîntecele lui Gică Petrescu ?
.------ ” Ți-aș  putea întoarce vorbele înzecit pentru că am cu ce ! ” Nu poți întoarce nimic ,
Ixule deoarece nu ai argumente ci doar ură oarbă și vorbe de clacă fanaticule Te lauzi 
numai gura e de tine fanfaronule !
----- Mi-ai scris să tac . Pasămite acesta e domeniul tău și numai tu ai drept să îți dai cu
părerea ai confiscat schimburile de idei și deja împarți porunci pemoșie” ! Așa vor
funcționa” relațiile frățeștiîn  viitoarea sectă a exmartorilor ca în această
avanpremieră a ta ? Aceasta înseamnă fraternitate creștină , discuție civilizată și
 teocrație Începe bine practica exmartorilor Așa a început dictatura și în religiile a
căror cenzură o criticăm . Crezi că am părăsit dictatura din secta martorilor lui Iehova 
după peste 40 de ani ca să te aud pe tine înfricoșatule de lumină , că îmi strigi să tac ?
 Te înșeli Iată pe cine l-am considerat frate” : pe un îmbrobodit și închipuit și înfumurat
clerical !
.      Și mi-ai mai strigat să mi văd de treaba mea . Ei bine , află fantomă fictivă 
 asta fac îmi văd de treaba mea Acum treaba mea e chiar ceace fac să îți destram
țesătura veninoasă domnule Ixulescu .Vezi-ți tu de treaba ta nu te amesteca tu în
treburile altora !
.------ Mi-ai spus că-s ridicol ”. De ceIxulescule Nu spui Eh atunci îți zic și eu ție
că ești un penibil intratabilCe rezolvăm cu asta ?
.    Dar folosești și limbaj de nereprodus și la aceasta nu te urmez ci îți spun doar atît 
Mînca-ți-ai vorbele ciumpalacule 
.     Un creștin veritabil nu se exprimă ca tine domnule Nedelcu , nici către oamenii din
 lume --- cum atunci către frații de credințăȚi-ai dat arama pe față Limbajul tău
 mocirlos te descalifică de la calitatea de exmartor și creștin Să-ți fie rușine trivialule
irecuperabil !
.------ M-ai amenințat că dacă nu încetez,  vei spune adevăruri neplăcute despre mine 
.       Așa deci mă șantajezi Și îți trădezi ipocrizia mărturisești indirect că nu -mi spui
ceace gîndești cu adevărat  despre mine decît dacă vrei să mă lovești Haide dă-i bice 
 stresează-mă gladiatorule 
.     Nu ești capabil să  discuți decît cu damele alea care te admiră cu gurile căscate 
pe celălalte nu le respecți : ultima dată cînd am putut să te citesc înainte să mă
cenzurezi , te dădeai mare viteaz în jignirea unei martore prin Internet doamna Valentina ai poreclit- o ” Varză ”, atît de jos ai decăzut ticălosule !
.                                       -----  3 =  UN  SACRILEGIU !         
.        Le-ai spus aplaudacelor tale despre mine : ” Se crede SFÎNTUL ”. Folosești
sfințenia ca poreclă de batjocură La fel face secta J w org cînd = 1 ) îi declară nebuni pe
 martorii care declară că-s unși cu spirit sfînt și că fiecare creștin are drept și datorie să se împărtășească din simboluri ( pîine și vin) la Cina de Paște ! Și --- 2 ) îi numește apostați 
de la creștinism ) pe cercetătorii Bibliei pe bereeni , pentrucă le demască falsurile 
Faptele 17 : 11) Cu ce sunteți mai breji exmartorii din Craiova Că pe la voi curge
Jiul Mare scofală Care-i sporul de lumină ?
.       Am mai primit așa vorbe în urmă cu vreo 30 de ani de la băieții de la Secu însă ei
 nu m-au amenințat .
     Nu m-am lăudat cu sfințenia însă creștinii trebuie să se considere sfinți Ioan 17 : 19 
 Petru 1 : 2 , 15 , 16  Apoc 22 : 11  Aceasta nu e o noutate și în Vechiul Testament
 credincioșii erau numiți așa  = Exod 19 : 10 ,14 , 23  Iov 1 : 5  Deuteronom : 6 Psalmul 
16 : 3 .Creștinii trebuie să tindem către sfințenie  = Romani 6 : 19  II Corinteni 7 : 1
 Tesaloniceni  : 3 = Voia lui Dumnezeu este sfințirea voastră ”. 1 Tesaloniceni 4 : 7
  II Timotei 2 : 21  Evrei 12 : 14 = ” Urmăriți pacea cu toți și sfințirea fără de care 
nimeni nu va vedea pe Domnul ”. Carevasăzică și tu ar trebui să te consideri sfînt și să
te comporți corespunzătornu să faci sacrilegiu batjocorind ideea . Tu în alte vremuri ai fi
 lovit sfinții cu pietre .
.       Stimați cititori iată cu ce amenințare m-a gratulat incomparabilul scump de exmartor
Gică Petrescu” din Craiova în 28 mai pe Face- book site-ul ” Martorii lui Iehova Religia curată și neîntinată ” ? --- ca răspuns” la atenționarea să se comporte creștinește , cum se
pretinde să nu acuze  sub pseudonim și fără probe și să nu se manifeste isteric ---  auziți-i
 lovitura de copitar cu urechi lăbărțate : ”Dacă cumva te crezi vreun sfînt --- te pot lecui pe 
limba ta ! ” Mersi frumos  pentru gălușcă ,frati miu Așa-s de amabili și ceilalți exmartori 
ca tine Drăgălășenia asta pe care ai afișat- o pe Internet îți anulează toată zarva din
 trecut și din viitor pentru mișcarea exmartorilor nesfințitule ! 
.        Dacă nu o fi șters-o , ceace nu ar fi de mirare la atîta lașitate , atunci sacrilegiul lui de
exmartor de Oltenia poate fi citit și acum pe Internet .
.       Domnule exmartor , cîntărețul Gică Petrescu un ortodox al cărui nume l-ai furat ,
 nu ar fi făcut așa blasfemie .

                                                ----  4 = CALOMNII
.       Ai scris că-s dus cu pluta și că îmi vorbește gura fără mine și alte amabilitățide
tipul ăsta de exemplu : ” Geniule înșiri cuvinte murdare concepute de un suflet mărunt .
Mersi de complimente , Ixulescule Însă tentativa ta de ironie nu își atinge ținta căci aici
nu e vorba de intelect ci de spiritualitate și de morală . Iar despre înșirat  cuvinte
 murdare  --  oricine citește ce ai scris pe Internet și ce am scris eu -- poate constata că
minți la scenă deschisă tu folosești cuvinte murdare de nereprodus și eu nu imit
vocabularul tău . Iar aprecierea sufletului las-o celor de pe margine care nu sunt implicați
direct ei pot fi imparțiali .
.      Minți că ți-am cerut documente Ți-am cerut altceva gladiatorule respect și bună-
credință fructe ale spiritului sfînt care la tine strălucesc prin absență .    
. ------ M-ai calomniat și că am scris din invidie amară ”.. Invidie! Ce să invidiez la tine Trivialitatea Spiritul de vînător de greșeli ? Tendința răutăcioasă spre critică ?
Lipsa de bunăvoință ? Invidia e singurul sentiment  pe care îl cunoști ?   
.       Și după aceste intimidări ai avut nerușinarea să scri că sunt leșinat după șefie Și 
dacă nu poate fi peste bărbați să fie măcar peste femei ”. Peste ce femei fantomă fictivă ?
Peste cîrdul acelor nepotcovite cu care cu care batjocorești sfințenia Mă confunzi cu tine    
.       Explicația ieșirii tale răutăcioase și a consoartei tale e ușor de ghicit de mult pîndeați
 o okazie să vă răzbunați pentrucă am atenționat-o pe prințesă că păcătuiește ridicându -se
 peste bărbați acum folosiți pretextul ca să mă loviți ceace nu e o nenorocire dar îl
 sfidați pe apostolul Pavel ceace este grav -- pentru voi Aceasta este umilință creștină
 la exmartori în Craiova 
.       Mai minți că martorii din Craiova sunt chiriași Asta da , e minciună concepută 
de un suflet mărunt ”! Și vociferezi că de ce își plătesc cheltuielile de întreținere ! Bravo ,
 Gicule ! Păi cine să le plătească Corpul de guvernare ? Sau Primăria Craiovei Asta
 e altă copită a unui suflet mărunt ” ! E ură oarbă fanaticule Haide scrie că sumele
pentru întreținere se duc la Wawrik -- pentru sejururi ale celor din Corpul de Guvernare
 pe Coasta de azur că tot te-ai programat pe calomnii .
.      Nu mă intimidezi amenințătorule  , ci îmi amintești de o constatare tristă a celebrului
 Camil Petrescu , ai auzit de scriitorul ăla căruia îi ești tizAuzi constatarea lui : ”Discuți
 ideea unui prost și te trezești cu prostul întreg în fața ta .” 
.                                      -----  5  = VEHICULEZI
-   Speriat de perspectiva că vei fi tras la răspundere strigi plîngăcios pe Internet : Să-ți
 intre  bine în cap că s-a vehiculat 600 000 ” !
.      ” Lecuitorule ” nelecuit , te-ai trezit prea tîrziu pentru manevra de retragere lașă 
A rămas pe site-u și a intrat în capetele cititorilor altceva : tonul acuzării sigur și cu
 pretenții de ironie .O s-o ștergi În luna mai vorbeai altfel decît acum țipai isterizat Unde
ți-a dispărut siguranța de atunci ? Ți s-a evaporat . Te bîlbîi .Vehiculezi într-una dar ciudat :
numai înapoi ! Și te vehiculează frica de întrebări Era cu totul altceva dacă ai fi scris de la
început căse vorbea”,se spunea”,se vehicula ”,nu mi s-a arătat  , ”nu ni s-a spus”. 
 Atunci ȘTIAI și ACUZAI  la marele fix ! Acum dai înapoi și te uiți pe unde să fugi ! Ce
încredere poate pune cineva pe vorbele tale cînd zici : ”Dacă suma a fost o invenție a 
Watchtower ” sauAsta s-a vehiculat pe canale neoficiale asta spunem și noi”. ”Canalele  neoficiale” sunt colegii voștri de șușoteli și colegele voastre de flecăreli .
.     Alte lovituri de copite : Dacă afost mințiți de Filială atunci transmitem minciuna ”.
.Alta : ”Dacă nu este adevărat atunci să spună ei cît a costat toată lucrarea și de unde au
 avut banii ”. 
.       Mare deosebire , lecuitorule ești altul ca în șlagărul acela : Cât te-ai schimbat !” 
În rău La început nu foloseai cuvîntul ”DACĂ” ci acuzai foarte vechement mergeai
la sigur fără circumstanțe atenuante și ai luat-o în tragic Dar acum nu mai mergi la sigur atacatorule nu mai acuzi fără să clipești fugi din colț în colț v-au scăzut vocile
 și v-a crescut tensiunea .Și ai schimbat vorba pe nesimțite neavînd argumente lauzi
 alegerea locului și rezistența construcției la cutremure , umbli cu periuța Iată-te și
lingușitor , de frică Transformi circul în farsă !  Ești jalnic , bibicule Degeaba umbli cu
manevre : ai pierdut meciul Ți se întîmplă ca în proverbul chinezesc : ”Un sac de orez
 risipit poți să îl aduni însă o vorbă .spusă nu poți să o faci nespusă ”. 
.     Nedelcule după improvizația de acuzație --- improvizează niște scuze Și dacă te tot
 vehiculezi --- ce-ar fi să retractezi Retractează istoria asta penibilă căci ieși foarte jumulit
 din ea .  
-                                          6  =  DONAȚIA  ITALIENCEI  
-     Vehemența ta despre suma donată de italiancă pentru Complex se explică prin
 zgîrcenie : tu nu ai fi făcut niciodată așa risipă” : să pierzi” atîția bani ca ea Nu
strălucești prin generozitate și nici doamna ta Ați donat vreodată ceva cuiva ? Cînd
ați cadorisit ultima oară vreun sărman sau vreun copil Stați binișor la teorie cu
 praftica aveți voi probleme Ați fi în stare să o învinuiți pe italiancă de ce a donat ! 
----- Îi exagerezi importanța craiovenii nu aveau nevoie de banii ei : conducerea sectei
construiește pe tot globul săli și complexe pentru întrunirii fără să le ceară bani
beneficiarilor , pe principiul întrajutorării frățești din sumele donate pe glob anume
pentru aceasta Și tu ști aceasta . Atunci de ce ai pus întrebarea tîmpită : ”să spună ei de
 unde au avut banii ? ” Din donațiile pentru fondul de construcții de săli pe glob 
calomniatorule Știu și mulți nemartori aceasta iar tu te prefaci neștiutor Pe cine îi
credeți proști bîrfitori de doi lei Sau faceți pe proștii Vedeți să nu rămîneți așa !
Comitetul guvernator construia oricum la Craiova un complex de săli și fără banii
 italiencei Așa a construit și la Tîrgu -Mureș deși martorii nu aveau bani a urmat ca
 beneficiarii să răspundă generozității ce li s-a arătat returnînd în timp contravaloarea 
fără dobîndă Dar organizația martorilor construiește și în locurile sărace de pe glob
unde nu vor putea să întoarcă sumele și așa va rămîne Conducerea lor a găsit această
modalitate să îi ajute . Unde-i  nedreptatea Și care-i problema Îți spun eu : problema
 este că tu ai o problemă citește- ți -o la Iuda 16 : ”Ei sunt niște cîrtitori nemulțumiți 
cu soarta lor trăiesc după poftele lor gura le este plină de vorbe trufașe și slăvesc pe oameni pentru cîștig ”. Citește și Matei 20 : 15 Te plictisești din lipsă de ocupație o
notă proastă pentru tine dar vrei să arăți talente ceace nu e tocmai rău dar numai
dacă le ai și dacă sunt benefice ceace nu e cazul .
.      Te supără că  organizația nu și-a schimbat regula pentru italiancă și i-a depus la
fondul global pentru construcții Dar așa face cu toate donațiile ! Și italianca putea
 renunța putea să nui mai doneze dacă nu îi convenea dar i-a donat !                                            
        Ai avut onoarea să o cunoști Mai trăiește Dar dacă nu se bucură că faci scandal 
după 13 ani unde ea nu a făcut ? Uite , nu cred că le-a dat bani craiovenilor pentrucă
nu se dau sume nici măcar constructorilor care efectuează lucrarea conform proiectului
 și nici celor care obțin aprobările și răspund în fața autorităților de rezistența construcției
adică persoanelor cu răspunderi și împuterniciri de la Filială și care pot fi trase la
 răspundere legal penal Nu li se dau bani nici măcar lor ci se trimet la Filială și de
acolo mai departe . Căci nu Comitetul sălii ( local) răspunde în fața autorităților de
proiect de realizare și de rezistența construcției ci specialiștii de la Filială .    
.        Italiencei i s-a spus să depună dolarii în cutia pentru construit săli și putea să se
 răzgîndească ceace înțeleg de la tine că nu a făcut Asta e regula publicată a donațiilor
 și e știută de toți martorii și i se spune oricui , indiferent de nație și de mărimea sumei
donate ea se depune în cutia de donații și intră în fondul mondial pentru construcții căci
în același timp construiau și în alte puncte de pe glob nu numai la Craiova cum credeți
 voi Italianca putea fără probleme , să nu doneze  dar faptul că s-a conformat regulii
 înseamnă că a fost de acord Poate că a fost prezentă și la inaugurare interesează-te și
  spune-mi .
 .      Ceace faci tu este o furtunăîntr-un pahar cu apă Degeaba bateți apa în piuă că nu
iese unt Cu ce bani vroiai să construiască Tipărește bani Nu Construiește din sumele
donate care se strîng în cutia prevăzută anume pentru aceasta .
-     Îți scriu despre aspecte delicate însă am îndoieli serioase că vei pricepe --- vei veni
cu chițibușuri de zgîrîie brînză Meditează la zicala : ”Dacă nema putirința --- ce mai
 chichirez gîlceava ? ”
---- Ai scris : Sora din Italia  a pierdut 600 000  de dolari ” .
. Ști tu că ea considera donația o pierdere Poftim acum o jignești și pe ea o măsori
 după cărpănoșenia ta folosești zgîrcenia ta ca etalon avarule O crezi proastă că a
donat așa mare sumă și nu a știut ce a făcut E de necrezut că cine donează 600 000 de
dolari nu știe să îi prețuiască ! Ce zici dacă ți-ar spune : ”Vezi -ți de treaba ta Clevetici 
Nu-s bani tăi Nu cunoști chestiuni elementare despre sfințenie , dar mori de grija 
 altuia cunoști proverbul . . . Numi păta darul Materialismul tău lumesc nu-ți dă
 drept să ceri socoteală despre donațiile uneia căreia  îi zici soră ”.
------Ai mai scris : ” Sora a trăit cu sentimentul că i-a donat pentru Iehova ”. 
.       La început ziceai că pentru frații din Craiova Și exagerezi că țisoră : să nu fi
sigur că ți -ar spune frate . . .     
-                                  ------- 7 .  DETURNEZI !                    
.        Dar ceace faci tu e mai grav decît că vehiculezi bîrfe , zvonuri și calomniezi : derutezi ,
  deviezi și deturnezi atenția cititorilor de la chestiunile cu adevărat  importante !
.    Secta  martorilor are ERORI multe și grave, principiale , eliminatorii dar tu se pare că nu
le cunoști deoarece exagerezi fleacuri faci prea mult caz de niște aspecte materiale și pe
 nedrept .
.       Nu contribuțiile bănești pentru construcții de săli de întruniri sunt AICI eroarea sectei
 martorilor ci aspectul ideologic ideea construirii lor Donația italiencei și receptarea
dolarilor ei este ultima chestiune de care să te legi e o deviație de la chestiunea importantă .
 Altceva e important AICI chestiunea de principiu aspectul spiritual : că NU TREBUIE  CONSTRUITE  AȘA  EDIFICII  NU TREBUIE LOCAȘ DE ÎNCHINARE NICI
DEDICĂRI DE SĂLI Faptele 7 46 -50 Trebuie demascată MINCIUNA (lozinca) sectei martorilor : ”Sala Regatului --- locul  nostru de închinare ! ” Domnul Isus spune 
Roagă-te în odăița ta ”.
.         Și nu trebuie nici CENTRU MONDIAL ! Acela a fost modul de închinare dinVechiul  Testament și e schimbat în creștinism Ioan 4 : 20 - 24 
.      NU TREBUIE ADUNĂRI MARI Matei 18 : 20 Trebuie ca toți să poată mărturisi la
întruniri încredințarea ce îi animă bucuriile mărturiilor , să- și folosească darurile
de învățătură pentru folosul celorlalți = 1 Corinteni 14 : 26 Nu ca la religiile babilonice 
între care și J w org , unde tot timpul au drept la cuvînt tot aceiași iar ceilalți tac toată viața Trebuie atîtea persoane încît să le ajungă o pîine și un pahar ca să se împărtășească = 
1 Corinteni 10 : 16 , 17Așa a fost și la prima Cină a Domnului persoane cîte încap
într-o casă o pîine și vin într-un pahar nu mai mult . De aceea în primul secol creștinii se
adunau în case = Romani 16 : 5 23  1 Corinteni 16 : 19 .  La fel ca secta martorilor nici
tu nu ai înțeles că DUMNEZEU  PREFERĂ  LEMNUL   ȘI   SPAȚIILE  MICI ! ” 
-      Ai avut o ocazie să afirmi o mare noutate a Noului Testament CĂ  ACUM
ÎNCHINAREA ESTE ÎN DUH  ȘI  ADEVĂR NU ÎN LOCURI  ANUME ȘI NU ÎN
LOCAȘURI DEDICATE --- și ai ratat -o cu brio și spre bucuria nu spun a cui .
.       Nu e nevoie să inventăm învinuiri și să le înflorim ajungem să demascăm falsurile
 sectei J Worg și le vom fi de  folos celor sinceri .
-                   ---- 8 . ANARHIE, ISTERIE ȘI PĂRTINIRE 
.       Ce rămîne din vîlva ta Isteria unor anarhici și părtinitori . Amintirea pîrei unui
 calomnios agresiv și laș și a unor rebele pe care Nu le chemi la respectul cuvenit
 regulilor biblice îmbroboditoarea de consoartă-ta și celălalte țațe nepotcovite Jucați volei
 cu poruncile apostolului Pavel despre limitele creștinelor între creștini ele nu vor să stea în
 banca lor iar tu ai scris că v-ați scîrbit cumplit că vi le-am amintit .              
.     Vă privește N-aveți decît să vă faceți de cap Dumnezeu permite deocamdată dar nu
 va permite la nesfîrșit Presupun că ști proverbul : ” Poți face orice dar nu poți scăpa de consecințe”. Și batjocurile voastre sunt contorizate undeva De voi rîdeți .Nimeni nu poate
 scăpa de consecințe 
.       Te isterizezi acompaniat de acele amazoane pentrucă te-am invitat să te comporți
 la nivelul moral și spiritual la care te pretinzi și despre care le ceri socoteală martorilor.
 Te-am chemat la normalitate și bun- simț la politețe amabilitate și echilibru să nu fi laș 
să ai curajul opiniei să te prezinți civilizat , responsabil să-ți semnezi pîra și să nu acuzi
dacă nu poți dovedi --  adică să te comporți creștinește Mă iluzionam că îi pot cere așa ceva
unui frate exmartor M-am (m- ai ) înșelat . E o eroare să aștept imparțialitate de la un
specialist în pseudonime un speculant de versete pospăiet superficial părtinitor și ipocrit ,
plutind la suprafața lucrurilor un anarhic mofturos bîntuit de boala șefiei .    
.   Te-ai ambalat și ai răspuns disproporționat cu dușmănie și agresivitate .Și nici acuma
nu te-ai corectat nu ai intrat  în normalitate nu ți-ai asumat exagerarea cu poză nume și
pronume și cu adresă La fel ca SECTA DE ANONIMI  MARTORILOR care nu își semnează  articolele Le copiezi metoda lașă vi cu pseudonime silești la deducții Și faci
 urît cînd ești invitat la analiză calmă echilibru și nepărtinire ! Ție nu are voie nimeni să
 îți  facă observații sau să îți dea sfaturi cînd se cuvine Numai tu ai acest drept ! Iubești
adevărul biblic că ești gata să mă înjuri și , se pare , să mă altoiești  Asta propui în locul
sectei compromise a martorilor ?    
.      Ștăbimea sectei martorilor nu le recunoaște nimic bun altor organizații religioase ,
unele lucrări bune , măcar vreun aspect Și acuză la grămadă fără vreo nuanță Dumnezeu
Iehova a recunoscut unor persoane pe care le critica ai acest lucru bun” sau mai e ceva 
bun ”. Ei -- nu nimic Și nici tu lor îi imiți deși ai ieșit din organizația lor .
-      Te supără că nu mă grăbesc să cred automat orice scrie vreunul din fanaticii furișați
printre noi cum e cazul tău de acum . Nu ! Nu aprob necondiționat  nici o afirmație
contra nimănui deci nici chiar făcută de vreun exmartor contra sectei martorilor ,
cînd este abuzivă discutabilă dubioasă exagerată fanatism reavoință --- findcă
sunt imparțial nu-s părtinitor Nu cred că trebuie să fiu automat solidar cu vreun
exmartor cînd debitează enormități cum ai făcut tu . Nu aș fi biblic ci credul sau fanatic
   Timotei 5 : 22 Tatăl nostru din ceruri este nepărtinitor și așteaptă de la copii săi să fie
la fel !  Levitic 19:15 Faptele 10 : 34  I  Petru  1 : 17  I  Timotei  5 : 21 22  Iacov 3 : 17 
.      Și cum să-ți aprob lipsa de respect cu femeile care nu te admiră vezi- ți mojicia cu
doamna Valentina .  
-       Confirmi încă un proverb celebru : Toți sunt normali pînă ajungi să- i cunoști ”.
.        Toate acestea duc la concluzia neplăcută că sunteți exmartori nu de dragul adevărului
 biblic ci din lipsă de caracter din cauza fibrei voastre de rebeli fără cauză . Ați fi fost
pentru contra”, vorba lui Ioan Creangă , oriunde în orice organizație Erați în căutare
de locuri și de pretexte după care să vă ascundeți măștile de răzvrătiți incurabili . Și
deocamdată v-ați oprit aici , între anarhicii exmartorilor , unde puteți fi bombastici și
 necontrolați mititeilor V-ați furișat printre exmartori și ne compromiteți fanatici
 pospăieți   
-                   -------- 9  =  MÎNTUIREA  ESTE  PERSONALĂ  ! 
.       La început am înclinat să dau crezare calomniei tale, intrigantule Nedelcu am
investit încredere în acuzele tale bombastice , înșelat de tonul tău categoric dar analizînd
situația așa cum am expus în articol mi-am dat seama că ești un înșelător .
.       Eu sunt vinovat Nu trebuia să am încredere exagerată în oameni Ieremia 17 : 5
Mi-am făcut iluzia că exmartorii ar fi din alt material cum a spus Stalin despre comuniști .
 Se confirmă și aici ce a spus Dumnezeu că ” omul nu e decît carne păcătoasă” =
Geneza : 3  . 
 .     Concluzionînd : constat cu indignare , că exmartorii nu sunt mai breji decît martorii .
 Și nici exmartorele Mă refer la comportare nu la idei Am scăpat de de piramida sectei
J w orgde ideile ei false și de caiafele ei --- însă nu scăpăm de propriile noastre defecte și
ale unor colegi exmartori Și aici sunt amatorii de șefie și clericalism gata să ridice altă
piramidă sectară în locul celei pe care am părăsit-o !  Galateni 2 : 4 Materialele” de
construcție pentru noua piramidă  religioasă sunt aceleași : trufiile , intrigile, părtinirile ,
invidiile și concepția piramidală . Păcatele și ispitele ne însoțesc și pe noi ca umbra . Avem
același spirit de PARTIDĂ al sectei martorilor și a celorlalte culte Și aplicăm la fel ca ele 
aceleași lozinci partinice (scrise sau nescrise): Părtinire cu orice spun ai noștri chiar 
dacă exagerează , și calomniază și nu au dreptate ! ”, ”Ai noștri sunt ideali // ceilalți sunt
 canalii ”, Victorie cu orice preț !”, Scopul scuză mijloacele ”. O partidă nouă cu năravuri
vechi Așa au făcut și bolșevicii  // brute pline de vicii .
.          Un exemplu e cazul de acum pentrucă nu rostogolesc bădărăniile și istericalele
limbii tale slobode --- m-ați calomniat că sunt agent al J w org ”,  ”joc dublu”, 
 sunt dus cu pluta că vorbește gura fără mine și alte mizerii de-astea ce vă caracterizează
solul //și subsolul Nu puteți admite nepărtinirea și imparțialitatea .
.        Așa au naufragiat toate organizațiile religioase pe rînd  .
.        Și în mișcarea exmartorilor sunt unii gata să pună  de-o sectă care va repetă naufragiul
 sectei martorilor și a altora .
----   Înseamnă aceasta că ” toți credincioșii sunt la fel ” ? Nicidecum Domnul Isus a profețit
că unii vor fi oi” iar alții capre ”, unii care vor fi luați” iar alții nu Totdeauna se găsesc
excepții deși ele sunt  puține Mîntuirea este personală nu este mîntuire de grup = 
 Romani 14 : 12
-                ------- 10  =  DUMNEZEU  ESTE  NEPĂRTINITOR  
.        Domnule Nedelcu analiza mea se apropie  de sfîrșite la fel ca furtuna artificială
stîrnită de reclamația ta mincinoasă Calomniile tale nu rezistă la o analiză serioasă , sunt
 produse ale fanatismului Și pînă să le cauzeze martorilor --  intrigile tale îți provoacă ție
 dificultăți stricîndu-ți relația cu Dumnezeu .
 .     Aflarea ta în treabă amintește cugetarea lui Pascal : ” X știe multe despre voia lui 
Dumnezeu . Înseamnă aceasta că e neapărat și evlavios ? ” Oricare cititor familiarizat cu
 Sfânta Biblie trebuie să își pună această întrebare .        
 .       Ești capabil de multe lucrări bune și sunt atîtea  lucrări bune de făcut --- de ce îți
 irosești timpul prețios și energia amestecîndu-te neînțelept în treburile altora și în chestiuni nesemnificative ? Vrei să fi ” un vas de cinste folositor stăpînului ” ? Ocupă-te de chestiuni
 cu adevărat importante nu de furtuni în paharul cu apă !
.        Revino la echilibru și vezi-ți de bîrna din ochiul tău !
.        Lasă exagerările părtinirea și calomniile amenințările , bîrfele trivialitățile ,
batjocorirea sfințeniei Și respectă femeile Învață să fi politicos Un creștin nepoliticos nu
e creștin Fă-ți rost de un spirit blînd și liniștit Și memorează că Dumnezeu este nepărtinitor
 și ne invită să îl imităm .
.        Nu mai face pe misteriosul căci lașitatea nu are nimic misterios e doar fugă inutilă de
 răspundere Ieși la lumină pasăre de noapte și aruncă-ți masca , să vedem cum arată
chipul demagogiei iar tu să poți vedea realitatea nemachiată !                
.     Și printre gîndurile bune include să repari și grosolăniile comise contra doamnei
Valentina : prezintă-i scuze bădărane .
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------
.               CEL  MAI  ACTUAL  SCRIITOR  ROMÂN  !     
------------------------------------------------------------------------------
.    Este , în continuare deși nu mai e în viață , celebrul satiric român nenea Iancu” =
Ion Luca Caragiale Iată cîteva mostre să privim în oglinda lui vedem aceleași imagini ca
el în urmă cu peste o sută de ani dovezi că lumea nu progresează moral .
-------------------------------------------------------------
,     Din comedia ( așa au numit-o , pentru derută , deturnătorii !O scrisoare pierdută ” :  
-------------------------------------------
 -----  Curat murdar , coane  Fănică  !.            
------ machiavelîcuri 
------- --- Eu cu cine votez ? ///  ----- Cetățene , nu vrem să influențăm alegătorii votează 
pe cine  poftești . ///  ---- Eu nu poftesc pe nimeni dacă e vorba de poftă 
.       Din povestirea ” Domnul Goe” : 
----------------------------------
-------  Ca să nu mai rămîie repetent și anul acesta
----- mamița , mamițica , mamaia  mam -- mare , tanti Mița
-----  Mam - mare își face cruce apoi aprinde o țigară ”.

.       Din povestirea ” Baalaureat ” :
-------------------------------------------
----- ” Ce are a face morala cu justiția ? ”
---------------------------------------------------
 .    Și tot e la el a rămas expresia , celebră și mai  ales de tristă realittate : ” lanțul  slăbiciunilor ”. 
-------------------------------------------------------- 
 -------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------  LA  CEREREA UNOR  CITITORI   REPOSTEZ  :  

----------   O  SCRISOARE  DIN  LUDUȘ   din  rubrica  ” Alți  oaspeți  ai  blogului  ”


.                                                                                       Reghin 30 ian.2013

.                               O SCRISOARE DIN LUDUŞ

                                                   Notă explicativă

.          Stimaţi cititori,am primit o scrisoare din Luduş.La expeditor scrie :
Mureşan Vasile. Doar atît,nu tu stradă, nr.de  casă,telefonul; parcă ar fi o anonimă . 
 .        Nu-l cunosc pe expeditor.De aceea nu pot să garantez nimic,nici măcar dacă se numeşte într-adevăr aşa,cum atunci să-mi asum conţinutul scrisorii?Nu,eu doar o public.
         De ce o public?Pentru că este interesantă,în multe privinţe,cine o va citi va înţelege ce vreau să spun…conţine cîteva”perle”…nu le subliniez,vă las plăcerea să le identificaţi şi să le savuraţi…Unele pasaje m-au contrariat,din diverse motive,nu spun le spun şi nici de ce…cititorii sunt mai deştepţi decît mine,le veţi recunoaşte şi veţi ghici şi motivele pe care le trec sub tăcere.
         Faptul că nu sunt de acord cu toate susţinerile domnului”Mureşan”(Oare chiar aşa s-o fi numind în realitate?)nu mă determină să-l cenzurez.
         Am încercat tot ce am putut să-l găsesc pe autor,adresa lui,ca să-mi dea acceptul pentru publicarea scrisorii lui,dar degeaba!Nu l-am găsit!O public şi aşa,căci,pînă la urmă,scrisoarea este şi a mea,aşa scrie pe plic.
         Păstrez plicul şi scrisoarea,poate că vreţi careva să vă convingeţi de lipsa adresei şi a telefonului,dar nu pentru multă vreme.
         Şi acum – textul :

                    STIMATE DOMNULE BOTA

.       Au ajuns şi la mine scrisorile tale.Dar nu m-au impresionat deloc,fiindcă ştiu că astea sunt metodele sectelor, prin care pot să-şi ţină  fanaticii în orbire..
  Şi eu sunt înaintat în vîrstă şi de mic copil am practicat această credinţă şi am suferit foarte mult fiindcă am respectat regulile biblice.Dar acum m-am retras ,văzînd că acele reguli s-au schimbat chiar cu 180 de grade,deşi ştim că Dumnezeu nu se schimbă.
  Primul şoc l-am avut după 89,cînd am luat parte la nişte congrese la Tg-Mureş şi am văzut că acest”serv”susţine şovinismul,împărţind programul pe două limbi,deşi în orice ţară toţi cetăţenii sunt obligaţi prin lege să cunoască perfect limba ţării în care trăiesc,în care s-au născut.Concetăţenii noştri au mers şi merg în alte ţări,doar pentru 5-6 luni de zile , să spele la cur  bătrînii  de acolo şi li se cere să ştie limba ţării respective,dar pe ăştia nu-i poate educa să vorbească  limba ţării a cărei cetăţeni sunt!
 Profeţii şi apostolii , la toate întrunirile lor naţionale , predau Legea lui Dumnezeu în limba ebraică,limbă pe care trebuia s-o cunoască toţi cetăţenii ţării.Martorii spun că ei se supun cezarului în toate lucrurile bune,dar oare a cunoaşte limba ţării în care trăieşti e un  lucru rău?
  Moise,deşi era evreu,stăpînea perfect limba egipteană unde a trăit mult timp.Şi Daniel stăpînea limba babiloniană unde trăia doar temporar.(Fapte 7:22 Evr.6:12;13:7  Dan.1:4,18-20  Iac.5:20)Dacă o comunitate doreşte să-şi practice limba sau cultura proprie poate să  o facă oriunde,dar nu în adunarea lui Dumnezeu!Lozinca cu drepturile minorităţilor şi cu şovinismul este promovată de ONU şi servul , făcînd parte din această unealtă satanică ,le promovează şi el pentru a provoca conflicte naţionale.
  Apoi m-a deranjat faptul că  am văzut că servul a preluat  din lume toate practicile,toate metodele  şi denumirile,cum sunt:director,ministru,religie,etc.Toate această aliniere face parte din proiectul de globalizare şi martorii se conformează şi ei.
  Noi ştim că o religie curată nu poate exista fiindcă cuvîntul religie înseamnă tradiţii,idolatrie,confuzie.Dumnezeu spune ca să luptăm pentru credinţa care a fost dată sfinţilor,nu zice să luptăm pentru religie!(Ef.4:5 Iuda vers.3).E adevărat că , în traducerile biblice de  acuma ,în textul  din,Iacov   1:26;27  apare cuvîntul religie; dar acesta  nu este cuvîntul original al lui Iacov, fiindcă  în  toate traducerile vechi s-a redat cu „închinare”,nu cu „religie”!  Cuvîntul închinare este un verb ,se conjugă,iar religie este un substantiv ,se declină !! Deci ele,ne fiind egale gramatical ,se pot substitui!Satan a stat la pîndă,a speculat rapid greşeala de traducere şi a aplicat-o la poporul lui Dumnezeu.Dacă expresia lui Iacov este de origine divină,atunci cum de nu a mai fost folosită de nici un scriitor din Biblie?Dacă denumirea de religie este corectă atunci putem spune că Satan este mai prevăzător şi mai inspirat decît acest”serv”fiindcă Satan a folosit-o de mii de ani,iar martorii o copiază cu mare întîrziere?!Acest”serv”compromis susţine denumirea de religie şi pe baza textului din Fapte.17,unde s-ar părea Pavel laudă religia(versetele 16-32).Păi dacă o lăuda cu adevărat atunci de ce lupta să-i scoată pe greci de acolo?Atenienii erau cu adevărat religioşi pentru că practicau ce fac religiile astăzi.Trebuie ştiut că în toate traducerile mai vechi se reda că erau  temători de Dumnezeu,nu se traducea religioşi !Să reţinem că acest „serv fidel”zice în Turnul  din 1 dec.93,pag.7,precum ş în alte reviste,că în curînd Dumnezeu va pune capăt tuturor organizaţilor de tip religios,cred că au uitat ce a scris cu cîţiva ani în urmă…
  Apoi m-a deranjat foarte mult cînd servul a spus că femeile pot sta descoperite în adunare şi că rugăciunea poate fi făcută stînd comozi în fotoliu.Toţi profeţii şi apostolii şi chiar Isus s-au rugat fie în picioare,fie în genunchi— 1 Regi 8:54  2Cronici 6:13   Dan 6:10 Marc 11:25 etc.Luca 22:41  Fapte 9:40;21:5  Filip 2:10  De aceea eu,cînd mergeam la nunţi sau la întruniri cu adunarea din care făceam parte,mă ridicam în picioare şi pentru că respectam Biblia m-au ameninţat că sunt apostat şi că voi fi exclus din religie.Noi trebuie să ne ridicăm în picioare ca semn de respect chiar şi înaintea unui semen al nostru,cu atît mai mult în faţa Creatorului!Levitic 19:32 Ştim că Ezechia s-a rugat culcat pe pat,ştim că Iona s-a rugat în pîntecele peştelui,iar Isus a spus mulţimii să stea jos pe pămînt la rugăciune;dar toate astea au fost cazuri excepţionale:Ezechia s-a rugat culcat deoarece era pe patul de moarte,dar cînd era sănătos se ruga în genunchi.2Cronici 29:28,29.Am văzut pe stadioane că zeci de mii de oameni se ridică în picioare cînd se cîntă imnul tării şi pun mîna pe inimă în faţa drapelului lor,iar acest serv al Diavolului ne învaţă să stăm comozi în fotolii în faţa Tatălui Ceresc!
  Dragă frate Nelu,în „hrana spirituală”a apărut şi Turnul de veghe din 1Ian 97 şi la pag.28,29 se tolerează chiar şi incestul!Zice că dacă un martor a practicat incestul,adică dacă şi-a violat mama sau fiica,nu e nici un bai,că se poate ruga de iertare,adică se spovedeşte şi astfel va fi considerat un om drept!Tot în acea perioadă a apărut şi o revistă Treziţi-vă în care se arăta că în insulele Hawai se practică un dans numit HULA,în care partenerii dansează la pielea goală şi unii chiar cuplaţi sexual,iar „servul”spune că martorii pot asista la acel dans,că nu e păcat!...
  Atunci am strigat în adunare cu voce tare:Să vă trăznească Dumnezeu toată religia şi „servul”!că eu pot practica incestul,curvia,homo,dansurile,podoabele şi altele de astea şi la ortodocşi,nu trebuie să stau la voi!Şi i-am părăsit definitiv,fără să apuce să mă excludă ei!
  În Turnul de veghe din 1 Nov.97 ca şi în alte reviste acest „serv” spurcat face apel la toţi martorii să doneze imobile şi sume pentru lucrarea lui Iehova,caută să acapareze truda oamenilor în numele lui Dumnezeu!am trimis zeci de scrisori la Parlament,la Ministerul Cultelor,în ziare şi la televiziuni şi le-am demascat şarlatania.
  Cum procedezi tu este costiritor şi ineficient,mai  degrabă dă-i publicităţii,dar atacă-i clar,punctual şi cu argumente,adică cu literatura lor fiindcă aduc mari prejudicii şi lui Dumnezeu şi ţării.
  Această sectă periculoasă este cu adevărat o religie!Acest”serv”studiează presa din SUA o combină cu Biblia şi o dă proştilor ca”hrană spirituală”!Apoi le pune fanaticilor obloane ca la cai:le interzice să primească vreo explicaţie de la cineva,să citească alte materiale religioase ca nu cumva să afle adevărul!De aceea trebuie demascaţi în mass-media,ca să protejăm oamenii!Ei au prezis că 1914 vine Armaghedonul apoi au spus că 1925,apoi că în 75 pînă s-au fript cu „generaţia 2000”!Biblia spune că atunci cînd un profet anunţă ceva şi nu se înplineşte—acela e un profet mincinos,nu e trimis de Dumnezeu,să nu ne temem  de el!
  Nu ştiu ce crezi tu,frate Nelu,dar eu nu sunt de acord nici cu interzicerea transfuziilor de sînge,deoarece Dumnezeu a interzis consumul de sînge ca hrană,dar transfuzia nu este pe gură ci în vasele de sînge!Şi încă nişte chestiuni:Armata lui Saul,cînd a ajuns în dificultate,a consumat carne cu sînge,dar Dumnezeu a înţeles momentul critic şi nu i-a pedepsit,ci i-a binecuvîntat,le-a dat victorie-1Sam cap.14.Şi regele David,cînd a ajuns în criză de alimente cu oamenii lui şi a fost în pericol să moare de foame,au consumat din pîinile sfinte ale preoţilor,iar Dumnezeu a ţinut cont de  împrejurări şi nu i-a pedepsit-1Sam 14: 24-27 Mat 12:1-5.
  Deci Dumnezeu n-a dat niciodată legi în dauna vieţii.Chiar şi Sabatul era considerat tot atît de sfînt ca şi  sîngele şi totuşi Isus a spus că aface un lucru bun în ziua de Sabat,a salva o viaţă,nu este păcat!Matei 12:9-12.Şi sîngele,o fi el sfînt,dar cînd e vorba să salvăm o viaţă--o salvăm.Transfuzia este un tratament aplicat în momente de maximă disperare.Dacă Dumnezeu preţuieşte sîngele mai mult decăt celălalte organe şi îl consideră sfînt—atunci dece a creat atîtea vieţuitoare care se hrănesc numai cu sînge şi le-a dotat cu organe specializate pentru a extrage sîngele din pradă?Să nu uităm că Isus şi-a dat viaţa,adică sîngele pentru omenire şi tot el a spus să călcăm pe urmele sale,să facem şi noi ca el!Mat 26:28 Ioan 15:12;1Petru 2:21.Dumnezeu nu a cerut niciodată jertfe umane pentru credinţă,cum fac unele religii înapoiate.Crimă nu e numai atunci cînd îi dai unui om cu parul în cap şi îl omori,ci este şi atunci cînd nu-i acorzi ajutorul şi tratamentul necesar!
  Fanatismul în această sectă a ajuns pînă acolo că ei resping şi hemodializa,adică filtrarea sîngelui,resping şi sîngele autolog şi chiar şi transfuzia sîngelui la animale ca mijloc terapeutic!Doamne fereşte de un incendiu la un spital că fanaticii ăştia ar sări să salvze laboratoarele de sînge, nu pacienţii!Eu am ajuns la concluzia că asta e o sectă dementă şi ar trebui scoasă în afara legii!Acest serv al Diavolului spunea că nu e păcat să asistăm la dansul Hula din Hawai sau chiar să-l practicăm,această spurcăciune de „serv”zice că putem practica incestul,”curvia”şi orice dans că se rezolvă uşor:cu spovedania,dar să donezi sînge ca să-ţi salvezi copilul de la moarte e păcat maaare,de neiertat!!Am văzut aici în Luduş un copilaş de opt luni lăsat să moară în mîinile medicilor pentru că părinţii lui au refuzat administrarea sîngelui necesar!Nu ştiu:să rîdem sau să plîngem că în acest secol şi mileniu mai avem astfel de secte atît de încuiate..
  Am şi eu la Tg.Mureş un frate care face parte din această religie şi o spun cu durere că de 10-15 ani de zile nu mi-a mai dat un telefon,a făcut nunţi la doi copii,dar nu mi-a dat invitaţii,deoarece mă numeşte apostat fiindcă resping mizeriile arătate mai sus!Aşa a procedat şi papa în sec.XVI,cînd Luther a respins unele învăţături false:papa a dat ordin să nu-l mai salute nimeni şi să nu-l mai primească nimeni,să-l lase să moară!Acum această sectă se vede că a învăţat de la măsa.
  Rude care a fost la acele nunţi îmi spun că acolo s-a dansat la nebunie,pe muzică lumească,şi femeile erau cu podoabe şi fardate!Şi au dansat bărbaţi cu bărbaţi şi femei cu femei,exact după stilul homosexualilor!Cînd a murit tata,ei au venit îmbrăcaţi în roşu şi în alb,spunînd că e păcat să copieze lumea şi să vină în negru.Dar în privinţa dansurilor şi petrecerilor la nunţi au ajuns din urmă lumea!
  Se ştie că dialogul este cheia înţelepciunii şi succesului,iar salutul ţine de gradul de cultura şi de cei şapte ani de acasă,nu ţine de Biblie.Domnul Isus le-a spus apostolilor:”Vă trimit în mijlocul lupilor”,adică între apostaţi,dar voi să le uraţi de bine.Tot Isus a mai spus:”Să-i binecuvîntaţi chiar şi pe duşmanii voştrii!”Cu atît mai mult pe un adversar de idei!(Mat 5:44,45;10:1116).Partidele politice,deşi au doctrine diametral opuse,ele totuşi se salută şi se respectă,dar şi comunică între ele.David şi Daniel şi-au salutat cu respect duşmanii( Sam.24:8; Dan 6:16,21).Martorii,orbiţi de tot,citează mereu textul din 2Ioan 10,11 unde zice că dacă vine cineva cu învăţături deosebite de Biblie cum sunt cele enumerate mai sus,să nu-i zici BUN VENIT,adică să nu te bucuri de învăţăturile aduse,nu zice ca să nu-i zici”bună ziua”!Deci chiar noi,care am ieşit de la ei,ar trebui să-i respingem pe ei fiindcă învăţăturile lor nu sunt biblice!La televizor auzim mereu expresia”bună seara şi bun venit în studioul nostru”!Deci Bună seara este salutul propriu-zis,iar Bun venit este o completare,prin care apreciezi spusele cuiva.Nu se putea ca Domnul Isus să spună să-i iubim şi să-i binecuvîntăm pe duşmanii noştri(Mat 5:43-47),apoi Ioan apostolul,să-l contrzică spunînd:să nu-i salutăm!Să nu le urăm Bun venit este deci altceva,înţelege oricine,înafara martorilor lui Iehova!
  Frate dragă,dacă vrei să-i demaşti pe aceşti prăpădiţi,atunci fă o temă clară,simplă,la obiect şi demască literatura acestor răstîlmăcitori,şi vorbeşte mai puţin despre excluderea ta.Poţi trage la xerox cîteva sute de exemplare şi la un congres a lor să le dai fiecăruia. Sau poţi să dai articole la ziare şi la televiziuni că e mai cu efect.Dar fiecare acuză să aibă acoperire cu literatura lor,că nu este greu de găsit.
  Noi nu vom da greş niciodată dacă rămînem lîngă sfatul lui Iuda versul 3: Să luptăm pentru credinţa care le-a fost dată sfinţilor pentru todeauna .
    Multă sănătate , ţie şi familiei tale!

                                                     Cu iubire şi respect!

    P.S.-Stimaţi cititori,recunoaşteţi că aş fi un egoist dacă nu publicam această scrisoare.Nu sunt  egoist,iar scrisoarea domnului „Mureşan”din Luduş,este savuroasă şi instructivă,este oricum aţi vrea să o consideraţi,numai plictisitoare nu e!Şi dacă scrisoarea este atît de interesantă—cu cît mai interesant trebuie să fie autorul ei?!Trebuie să-l găsesc!Dar cum?Poate să mă ajute cineva?
        Nu înţeleg de ce procedează aşa şi acest gest nu este în stilul lui,pentru că se descrie curajos şi e comunicativ,nu pare laş,ci tipul”Ce-i în guşă e şi-n căpuşă”.Zice că a ieşit din secta martorilor protestînd în gura mare la o întrunire şi că apoi a trimis multe scrisori Parlamentului,televiziunilor şi ziarelor.Atunci de ce nu mi-a trimis datele necesare să pot lua legătura cu el?Din cauza vîrstei?Dar nu pare deloc uituc,nu lasă lucrurile la întîmplare,ştie ce ţine de scrisori.Sau vrea să rămîne anonim?Ce este adevărat din toată povestea asta?Numele?Întîmplările?în mod sigur ideile discutate,da!De aceea public scrisoarea sa.Se gîndea oare că va  fi publicată?Nu pot să ştiu.
        Stimate necunoscut Mureşan Vasile,am atîtea să te întreb ! Cu ce să încep ? Ce ai făcut după ce ai evadat din colivia martorilor?Ai pomenit de ortodocşi,ai trecut la ei?Chiar aşa?Nu suntem de aceiaşi parte al baricadei?Aminteşti de Luther şi îmi zici frate şi te văd mai luminat decît obscurantismul ortodox, eşti informat—nu  ai învăţat nici măcar atîta bun din experienţa nefericită cu martorii:să te lecuieşti de organizaţiile religioase?
        Cum  mi-ai citit scrisorile :ţi le-a dat cineva sau de pe Internet? De ce nu ai trecut adresa,nici vreun număr de telefon? Totuşi mă întrebi ce părere am despre transfuzii?!! Stimabile,cum te gîndeşti să-ţi răspund în aşa condiţii,(vreau să zic:lipsit de condiţii)?Să găsesc un ac într-un car cu fîn? Îmi pare rău pentru amîndoi!...
        Frate Mureşan Vasile(sau cine îi  fi în realitate),suntem din acelaşi judeţ,aş vrea să ne întîlnim sau să discutăm măcar prin telefon.De aceea,în disperare de cauză,pentru valoarea scrisorii dumitale,deci a dumitale,public scrisoarea pe Internet.Fac şi eu ca acele personaje din romanele lui Jules Verne,care aruncau pe ocean sticle cu mesaje.Ai vreun”marinar”pe Oceanul Internetului să o vadă şi,să-ţi spună despre ea?Sau te uiţi dumneata?În romanele acelea sticlele cu mesaje erau găsite de persoanele cărora le erau destinate.Dar aceasta?Te va găsi?Mă rog să se întîmple aşa şi aştept să-ţi repari neglijenţa.Încă nu este tîrziu.Dă-mi un semnal mai clar,nu mă lăsa cu ochii în soare.Nu te mai juca de-a ascunselea,stimate domnule Mureşan Vasile din Luduş!
                                                                                                         Cu prietenie
                                                                                                                       Nelu Bota
          ----------------------------------------------------------------------------------------------------
           ---------------------------------------------------------------------------------------------------
-      LA CEREREA  UNOR  VOCI  DIN  PUBLIC  REPOSTEZ  rubrica  ANONIMA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
                            
-                                                     C U P  R I N S  :   
-                                                ----  Apel către martora anonimă
-                                                -----  O  surpriză  !
-                    ----------------------------------------------------------
-                      A  P  E  L    C  Ă  T  R  E    M  A  R  T  O  R  A    A  N  O  N  I  M  Ă   !
-                                       -------------------------------------------------
-                                             Reghin 4 octombrie 2015 ......

-                                    STIMATĂ  SORĂ NECUNOSCUTĂ ,
.            ANONIMA CU "HOLOCAUSTUL" DE  LA FILIALA DIN BUCUREŞTI !

        Doresc să şti că eu şi colegii mei fraţii exmartori , apreciem enorm gestul tău creştinesc , singular şi curajos ! Sunt sigur că mulţi bărbaţi care activează  în sistem ştiu mult mai multe mişcări reprobabile însă ,din N motive unele de neiertat nu au francheţea ta .
         Îi ruşinezi cu indignarea ta sfîntă , cu demnitatea şi demascarea ta le dai  exemplu de adevărată iubire de adevăr şi de fraţi Şi ne îmbărbătează şi pe noi  verticalitatea ta . Îţi suntem alături cu gîndurile noastre bune şi cu rugăciunile te pomenim în ele .
        Indignarea ta făcută publică e şi a noastră şi are mare importanţă în această lume plină de falsuri religioase şi laşităţi  ! Să fi sigură că nu va fi uitată de Celce răsplăteşte şi în prezent şi va răsplăti şi mai mult în viitor chiar şi un pahar cu apă dat discipolilor săi = Matei 10 42 .
       Se zice că Solomon a pus să  fie gravat pe inelul dat reginei din Saba cugetarea "Totul trece", iar ea pe cel dat lui "Nimic nu se uită ". La fel ca în cazurile atîtor alte reflecţii omeneşti adevărul este undeva pe la mijloc multe se vor uita , însă multe nu ; printre ele va fi şi gestul tău demn ,  indignarea ta demascatoare ,căci e de neuitat . Îţi mărturisesc că am memorat scrisoarea ta nu ştiu cum şi mi-o repet cîteodată pe drum . . 
      Te rog revino Sunt sigur că mai ai ce să ne spui .
       Iubitorul nostru Tatăl ceresc să ne ţină în grija sa părintească !
                                                                                               Cu fraternitate în Cristos !
                                                                                                        Nelu Bota
                                                             

---------------------------------   O   SURPRIZĂ  !  

.             O   ANONIMĂ  CU  ŞTAMPILA   POŞTEI   DE  BUCUREŞTI  !
                                               ( primită joi 15 ianuarie  2o15 )

       Ioel 1 :4  : " Ce a lăsat nemâncat lăcusta Gazam , a mâncat lăcusta Arbeh,ce  a lăsat lăcusta Arbeh , a mâncat lăcusta Ielec , ce a lăsat lăcusta Ielec , a mâncat lăcusta Hasil " . 
           ------------------------------------------------------------------------------------
     Frate Nelu,mă adresez cu încredere ,deşi nu ne cunoaştem  şi  te  rog    publici  această  
 scrisoare  exact  aşa  cum  o scriu , începînd  cu versetul   din  Ioel.Sper    nu te poticnească  faptul că vreau să rămîn anonimă  , căci şti , şi martorii  între  martori  au nevoie  de  precauţie.Nu fac o dezvăluire  absolută, se pare  că  au  auzit  mulţi  ce voi  spune  , poate  şi tu , dar  numai  ca  un  zvon  aflat  de la  a treia  ureche . Eu vreau     confirm    a  fost  un fapt  întîmplat  sigur  1oo % ! A  fost  un  secret  pe care  semizeii  de la  Filială  nu ar fi  vrut    se  afle  însă ,cum spune  zicala  : un secret 
 nu mai e secret  cînd îl ştiu doi.Despre ce este  vorba ? În anii trecuţi  (deja de mulţi  ani ) şefii de la Filială le-au  cerut congregaţiilor din ţară să strângă literatura veche şi să o trimită la Filială pentru a  face o arhivă sau  un muzeu sau o expoziţie   privind activitatea  fraţilor din timpul  dictaturii comuniste . 
      Şi fraţii din toată  ţara au trimis zeci de saci  cu materialele care au scăpat ascunse , negăsite  şi deci nedistruse de Securitate.
       Şi au adunat  multe  materiale ..  Şti  de  ce  le- au strâns ?  Ca să  le  ardă !  Le- au ars ! Cum  au ars  hitleriştii  şi bolşevicii  cărţile duşmane !  Am  aflat  la sigur , dar nu pot    spun  mai multe  ;  însă pot  spune  de ce :  ca  să reducă  din problemele  cu  unele explicaţii  vechi  , schimbate , cu care se  duc  unii  fraţi  la  alţii  şi  îi  tulbură . Acesta   a  fost  scopul  ascuns ,  însă nu- şi puteau  permite să- l  spună  ,au  lucrat cu  diplomaţie lumească   Au  ars  materiale  pentru care  bieţii oameni  au    fost  anchetaţi  şi au răbdat  bătăi  , dar nu au spus  unde  le-au  ascuns : cărţi , turnuri , broşuri , tipărituri , indigouri  , şapilografieri , copii  de  mînă ,  care  nu se mai  editează  şi  de  care îi leagă amintiri dragi  şi  am  auzit    unii  s-au   despărţit   de  ele  lăcrimînd!
   Nu a  reuşit  Securitatea  ,însă  le-a  făcut  de  petrecanie  Filiala ! Au  ars  nu ştiu  cîţi zeci  de saci !  Şi ar vrea  să ardă  şi  ce a mai  rămas  din arhiva    compromiţătoare    de  la  Securitate , ce a  scăpat  după   groapa  de la  Berevoieşti  şi  alte  distrugeri  , dovezi    „ Linia „ organizaţiei  era  în  compromis   cu  Securitatea  cu  ştirea corpului  de guvernare. Dar  acolo  nu pot    ajungă!Dacă  erau  cinstiţi ,după ce  au  făcut  arhiva  , căci au  făcut-o  ! ar  fi  trebuit  să  le returneze  congregaţiilor  sacii cu materialele  nefolosite  . Aşa  gîndeşte  orice om  corect . Dar ei  nu  i-au înapoiat nimic  niciunei  congregaţii ! Au făcut holocaust ! Mă  revoltă  această  nouă   trădare  ordonată   de  Corpul  de guvernare  , care  acum  e  şi  „ sclavul „ , un „ sclav  cu năravuri  de  stăpîn „  şi  „ loial   ambiţiilor  şi    trufiei lui „  cum  ai scris.Ce  foloseşte  această  expoziţie  ? La  nimic . Doar la  cîteva   priviri  în fugă  ale  turiştilor ! Căci nici un martor nu  îndrăzneşte  să  le ceară voie  să facă  acolo cercetări , comparaţii  ! Şi nici locatarii Filialei nu  fac  ! Nu pentru asta sunt  plătiţi şi  nu-i  interesează  şi  dacă pe vreunul   l-ar  interesa  ar fi „ luat  la  ochi „ , o chestie  nescrisă  însă  temută  de toţi. .
     Am spus  de  ce au  făcut--o  :  ca   să- i  înşele   pe   vizitatorii naivi     fraţii de la  Filială  preţuiesc  moştenirea  spirituală  a  organizaţiei  şi  amintirile   suferinţelor   fraţilor noştri. O minciună ! Proeminenţii  noştri   ascultă  orbeşte  orice  li  se  ordonă , laşi  cu  Centrul  şi   ipocriţi cu  cei  din  subordinea  lor  şi  autoritari  ! Au abuzat  de   încrederea  bieţilor  creduli , i-au minţit şi  i-au  pustiit   pe  fraţi  cu  holocaustul   ăla  ticălos  , exact  ca  nişte lăcuste , cum interpretează   „sclavul     lăcustele  din Apocalipsa  îi  simbolizează!
   Al meu  e un  visător , nu  îşi închipuie   nici în  coşmaruri    fac   acest   gest   extrem.Din  aceste  motive  te  rog     copiezi  textul  şi    distrugi dactilografia .  .Îţi  mulţumesc   şi  te rog  scuză--mă     sar  de  la una la alta  şi nu am ordine  în idei  
din cauza   stresului .. posibil  să  revin  , aceasta  depinde  ( nu  te supăra !)  şi  de corectitudinea  ta . Iehova    rămînă  cu noi !
                                -------------------------------------------
         Stimaţi  cititori , vedem    anul  2o15  începe  „ în forţă „  aici  ! Mă  pişc ca  să mă   conving  că nu visez  !  Nu  am aflat  noutăţi    auzisem   de  „ holocaustul „  făcut  de mandarinii  de la  Filială   dar sunt  total  surprins  de  gestul   corespondentei .   Trebuie    fie  foarte  indignată  , şi  pe  drept .O fi  de la Filială ?
-- Stimată  soră  necunoscută  , precum  vezi  , încerc      conformez  .
.   Îţi  mulţumesc  pentru  gest  şi  pentru  încredere  .   şti    ai  rezervat  spaţiu  
aici  oricînd  vei  dori  să revii  .

-------------------------------------------------------------------------------------
                     
--------------------------------------------------------------------------------------

--- O GLUMĂ ÎN FINAL :
     Un apostat --
      a postat .                         
                                                 .