” LECUITORUL DE SFINȚI ” DIN CRAIOVA ȘI GAȘCA LUI
----------------------------------------------------------------------------------------
. ”LECUITORUL DE SFINȚI ” DIN CRAIOVA ȘI GAȘCA LUI
.----------------------------------------------------------------------------------------
. CUPRINS
. --------------
-------------------------- 2 0 1 7 ---------------------------
------- Dumnezeu este nepărtinitor ( 14 iulie 2017 )
----- Stimată doamnă Lia Ciocîrlia ( 22 iunie )
------ ”Lecuitorul de sfinți” din Craiova ( 29 mai )
------- DISCUȚIA DE PE FACE - BOOK (duminică 28 mai )
----- O ”furtună ” într- un pahar cu apă ( 27 mai 2017 )
--------------------------- 2015 -------------------------------
---- Doamnă Viorica Nedelcu din Craiova , te-ai ridicat peste bărbați ! ( toamna 2015)
========================================
. ----------------------------------------------------------------------
. ---------- Reghin , 14 iulie 2017 ----------
. DOMNULE NEDELCU , DUMNEZEU ESTE NEPĂRTINITOR !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
. ” Să nu faci nimic cu părtinire și să nu te faci părtaș păcatelor altora ”
. = I Timotei 5 : 21 , 22
. -------------------------------------------------------------------
. --- 1 = UN LAȘ CUM SUNT ATÎȚIA
. ”Lecuitorule de sfinți”din Craiova , a trecut mai mult de o lună de cînd ai calomniat
secta J w . org privitor la finanțarea complexului de săli din Craiova și nu îți asumi
flecăria ! Ba încă în loc să recunoști și să ”bați” în retragere umil --- ai reacționat
jignitor ! Mă dezamăgești . Așteptam altceva de la tine , de la cunoștința ( nu spun
”conștiința” !) ta și de la discernămîntul tău . Suntem puțini și ne dezamăgim .
. Faci pe grozavul dar cînd ești luat la bani mărunți răbufnești neașteptat de dur ca
în acea dezbatere pe care ai organizat-o pe Internet contra intervenției mele , rodind
o listă de buruieni ale firii pămîntești : miștocăreli , amenințări , limbaj murdar ,
calomnii și insulte .
. Ți-ai etalat grosolănia și arătîndu-te mare viteaz la batjocorit femei pe Internet !
Findcă nu faci față la contre cu bărbații --- jignești femeile !
. Nu mai trebuie dovezi că ești certat cu buna-cuviință și cavalerismul --- gesturile
acestea josnice ajung , ne-ai convins , nu insista, te-ai realizat . Ăsta e plusul spiritual
al exmartorilor din Craiova : lipsa de caracter și agresivitatea , batjocorirea sfințeniei
și lipsa de umilință ?
. În sfîrșit , ai comis și lașitatea că m-ai restricționat ca să nu pot vedea cum te
aberezi pe Internet ! Și ți-ai exprimat neplăcerea că nu poți să mă restricționezi de pe
site -u ! Ai vrea să lupți cu advesari care au mîinile legate , fugarule din colț în
colț și dintr - un pseudonim în altul !
. De ce ești laș ? De ce nu te prezinți cu numele real și cu poza și adresa ? Nu îți
arăți fața --- ai pierdut buletinul ? Fugi de identitatea ta ca iepurele speriat de umbra
lui , fricosule ! Nu îți asumi bîrfa ! Te ascunzi după degete și folosești în continuare un
pseudonim mincinos deoarece nu ești ” Gică Petrescu” între ghilimele ci Gică - Contra
fără ghilimele .
. Ajunge cît am așteptat degeaba vreun semn de înțelegere de la tine. O lună și
jumătate e prea destul și pentru tăcerea mea și pentru obrăznicia ta .Voi comenta
bădărăniile ce le-ai postat pe Face - book , exagerări ce nu țin la o analiză
serioasă , îți voi demasca inconsistența și lipsa de maniere creștine , lașitatea ,
fuga de răspundere , lipsa de cavalerism și celălalte năravuri dezaprobate în Biblie pe
care le-ai comis în chestiunea asta , încrîncenarea fanatică și ironiile de doi bani --- în
timp ce te pretinzi exmartor și ne compromiți .
. Cît o să- ți mai părtinească ”unchiul de la Ierusalim ” ieșirile „nesportive” de
pe Internet ? Pe alte persoane le-a pedepsit pentru mult mai puțin dar ție nu îți arată nici
măcar ”cartonașul galben” ! Halal imparțialitate ! Ca la W T S .
. Exmartorii declamăm că îi depășim pe martorii din Organizație -- nu doar la idei
corecte ci și la comportări .Și vi tu acum , un arțăgos orgolios , bîrfești din plictiseală și
nu îți asumi flecăria , cum făceau ciripitorii de la Securitate , de nu știam cine era ”cîrtița”,
vi și ne strici imaginea ! Cine te plătește ? La fel ca aceia nici tu nu ți-ai menționat numele și
adresa ! E necreștinește să acuzi sub pseudonim și e anormal pentru cititori să fie nevoiți
să facă cercetări ca să afle cine e lașul care dă cu pietre în geamuri și apoi fuge în tufe . Procedeele necinstite îți murdăresc scopul care nici el nu este tocmai curat .
- Te pretinzi exmartor însă nu ești mai corect decît martorii din sectă: acuzi isteric și
fugi de răspundere , lașule . Părăsește- ți statutul de pasăre de noapte , ieși la lumină ,
nălucă fricoasă !
. ------- 2 = AMENINȚĂRI DE TRIVIAL !
. Te-ai plîns că lupți din greu să te stăpînești , ți s-a rănit păcătosul de eu , aroganța
care , pretinzîndu-te creștin , nu ar trebui să o ai cînd ești mustrat . Te-ai înfierbîntat rău de
tot : erai pachet de nervi și clocoteai de furie și ai trecut la amenințări și limbaj
trivial . Așa trebuie să reacționeze un creștin la observații ? Așa se manifestă un născut
din nou din spiritul sfânt ?
. Citez din mizeriile ce le-ai mocoșit pe Face- book :
. ”Am vrut să-ți zic două vorbe , așa , pe direct . Renunț ”. Mersi , bunăcuviință creștină !
În sfîrșit ți-a venit gîndul cel bun ! Bine faci , deștept ești că ți-a venit mintea românului
de la urmă . Te înțeleg : ai vrut să mă înjuri ! Calmează-te : și intenția are greutatea ei ,
e schița realizării . Dar la preț -- te-ai gîndit ? Îți anulezi pretențiile de mentor , Gică -
Contra ! După cîte pahare din cîntecele lui Gică Petrescu ?
.------ ” Ți-aș putea întoarce vorbele înzecit pentru că am cu ce ! ” Nu poți întoarce nimic ,
Ixule , deoarece nu ai argumente ci doar ură oarbă și vorbe de clacă , fanaticule ! Te lauzi ,
numai gura e de tine , fanfaronule !
----- Mi-ai scris să tac . Pasămite acesta e domeniul tău și numai tu ai drept să îți dai cu
părerea , ai confiscat schimburile de idei și deja împarți porunci pe”moșie” ! Așa vor
”funcționa” relațiile ”frățești”în viitoarea sectă a exmartorilor , ca în această
avanpremieră a ta ? Aceasta înseamnă fraternitate creștină , discuție civilizată și
teocrație ? Începe bine practica exmartorilor ! Așa a început dictatura și în religiile a
căror cenzură o criticăm . Crezi că am părăsit dictatura din secta martorilor lui Iehova ,
după peste 40 de ani , ca să te aud pe tine , înfricoșatule de lumină , că îmi strigi să tac ?
Te înșeli ! Iată pe cine l-am considerat ”frate” : pe un îmbrobodit și închipuit și înfumurat
clerical !
. Și mi-ai mai strigat să - mi văd de treaba mea . Ei bine , află , fantomă fictivă , că
asta fac : îmi văd de treaba mea . Acum treaba mea e chiar ceace fac : să îți destram
țesătura veninoasă , domnule Ixulescu .Vezi-ți tu de treaba ta , nu te amesteca tu în
treburile altora !
.------ Mi-ai spus că-s ”ridicol ”. De ce, Ixulescule ? Nu spui ! Eh , atunci îți zic și eu ție
că ești un ”penibil intratabil”. Ce rezolvăm cu asta ?
. Dar folosești și limbaj de nereprodus și la aceasta nu te urmez ci îți spun doar atît :
Mînca-ți-ai vorbele , ciumpalacule !
. Un creștin veritabil nu se exprimă ca tine , domnule Nedelcu , nici către oamenii din
lume --- cum atunci către frații de credință? Ți-ai dat arama pe față . Limbajul tău
mocirlos te descalifică de la calitatea de exmartor și creștin ! Să-ți fie rușine , trivialule
irecuperabil !
.------ M-ai amenințat că , dacă nu încetez, vei spune adevăruri neplăcute despre mine !
. Așa deci , mă șantajezi . Și îți trădezi ipocrizia : mărturisești , indirect , că nu -mi spui
ceace gîndești cu adevărat despre mine decît dacă vrei să mă lovești ! Haide , dă-i bice ,
stresează-mă , gladiatorule !
. Nu ești capabil să discuți decît cu damele alea care te admiră cu gurile căscate ,
pe celălalte nu le respecți : ultima dată cînd am putut să te citesc , înainte să mă cenzurezi ,
te dădeai mare viteaz în jignirea unei martore prin Internet , doamna Valentina ,
ai poreclit- o ” Varză ”, atît de jos ai decăzut , ticălosule !
. ----- 3 = UN SACRILEGIU !
. Le-ai spus aplaudacelor tale despre mine : ” Se crede SFÎNTUL ”. Folosești sfințenia
ca poreclă de batjocură ! La fel face secta J w . org cînd = 1 ) îi declară nebuni pe martorii
care declară că-s unși cu spirit sfînt și că fiecare creștin are drept și datorie să se
împărtășească din simboluri ( pîine și vin) la Cina de Paște ! Și --- 2 ) îi numește apostați
( de la creștinism ) pe cercetătorii Bibliei , pe bereeni , pentrucă le demască
falsurile ! ( Faptele 17 : 11 ) Cu ce sunteți mai breji exmartorii din Craiova ? Că pe la voi
curge Jiul ? Mare scofală ! Care-i sporul de lumină ?
. Am mai primit așa batjocuri în urmă cu vreo 30 de ani de la băieții de la Secu , însă ei
nu m-au amenințat .
Nu m-am lăudat cu sfințenia însă creștinii trebuie să se considere sfinți = Ioan 17 : 19
I Petru 1 : 2 , 15 , 16 Apoc . 22 : 11 Aceasta nu e o noutate : și în Vechiul Testament
credincioșii erau numiți așa = Exod 19 : 10 ,14 , 23 Iov 1 : 5 Deuteronom 7 : 6 Psalmul
16 : 3 .Creștinii trebuie să tindem către sfințenie = Romani 6 : 19 II Corinteni 7 : 1
I Tesaloniceni 4 : 3 = ”Voia lui Dumnezeu este sfințirea voastră ”. 1 Tesaloniceni 4 : 7
II Timotei 2 : 21 Evrei 12 : 14 = ” Urmăriți pacea cu toți și sfințirea fără de care nimeni
nu va vedea pe Domnul ”. Carevasăzică și tu ar trebui să te consideri sfînt și să te comporți
corespunzător, nu să faci sacrilegiu batjocorind ideea . În alte vremuri ai fi lovit sfinții
cu pietre .
. Stimați cititori , iată cu ce amenințare m-a gratulat incomparabilul scump de exmartor
”Gică Petrescu” din Craiova , în 28 mai , pe Face- book , site-ul ” Martorii lui Iehova , Religia curată și neîntinată ” ? --- ca ”răspuns” la atenționarea să se comporte creștinește , cum se
pretinde , să nu acuze sub pseudonim și fără probe și să nu se manifeste isteric --- auziți-i
lovitura de copitar cu urechi lăbărțate : ”Dacă cumva te crezi vreun sfînt --- te pot lecui pe
limba ta ! ” Mersi frumos pentru gălușcă ,frati - miu ! Așa-s de amabili și ceilalți exmartori ,
ca tine ? Drăgălășenia asta pe care ai afișat- o pe Internet îți anulează toată zarva din trecut
și din viitor pentru mișcarea exmartorilor , nesfințitule !
. Dacă nu o fi șters-o , ceace nu ar fi de mirare la atîta lașitate , atunci sacrilegiul lui de
exmartor de Oltenia poate fi citit și acum pe Internet .
. Domnule exmartor , cîntărețul Gică Petrescu , un ortodox , al cărui nume l-ai furat ,
nu ar fi făcut așa blasfemie .
---- 4 = CALOMNII
. Ai scris că-s dus cu pluta și că îmi vorbește gura fără mine și alte” amabilități”de
tipul ăsta , de exemplu : ” Geniule ! înșiri cuvinte murdare , concepute de un suflet mărunt ”.
Mersi de complimente , Ixulescule . Însă tentativa ta de ironie nu își atinge ținta căci aici nu
e vorba de intelect ci de spiritualitate și de morală . Iar despre înșirat ” cuvinte murdare ” --
oricine citește ce ai scris pe Internet și ce am scris eu -- poate constata că minți la scenă
deschisă : tu folosești cuvinte murdare , de nereprodus și eu nu imit vocabularul tău .
Iar aprecierea sufletului las-o celor de pe margine , care nu sunt implicați direct , ei pot fi
imparțiali .
. Minți că ți-am cerut documente ! Ți-am cerut altceva , gladiatorule : respect și bună-
voință , fructe ale spiritului sfînt , care la tine strălucesc prin absență .
. ------ M-ai calomniat și că am scris ”din invidie amară ”.. Invidie! ? Ce să invidiez la tine ? Trivialitatea ? Spiritul de vînător de greșeli ? Tendința răutăcioasă spre critică ?
Lipsa de amabilitate ? Invidia e singurul sentiment pe care îl cunoști ?
. Și după aceste intimidări ai avut nerușinarea să scri că sunt ”leșinat după șefie . Și
dacă nu poate fi peste bărbați să fie măcar peste femei ”. Peste ce femei , fantomă fictivă ?
Peste cîrdul acelor nepotcovite cu care cu care batjocorești sfințenia ? Mă confunzi cu tine .
. Explicația ieșirii tale răutăcioase și a consoartei tale e ușor de ghicit : de mult pîndeați
o okazie să vă răzbunați pentrucă am atenționat-o pe prințesă că păcătuiește ridicându -se
peste bărbați ; acum folosiți pretextul ca să mă loviți , ceace nu e o nenorocire ; dar îl
sfidați pe apostolul Pavel , ceace este grav -- pentru voi . Aceasta este umilință creștină
la exmartori în Craiova ?
. Mai minți că martorii din Craiova sunt chiriași ! Asta da , e minciună ”concepută de
un suflet mărunt ” ! Nici vorbă de așa ceva ! Și vociferezi că de ce își plătesc cheltuielile
de întreținere ! Bravo , Gicule ! Păi cine să le plătească ? Corpul de guvernare ? Sau
Primăria Craiovei ? Asta e altă copită a unui ”suflet mărunt ” ! E ură oarbă , fanaticule !
Haide , minte că sumele pentru întreținere se duc la Wawrik -- pentru sejururi ale celor din
Corpul de Guvernare pe Coasta de azur , că tot te-ai programat pe calomnii .
. Nu mă intimidezi , amenințătorule , ci îmi amintești de o constatare tristă a celebrului
Camil Petrescu , ai auzit de scriitorul ăla căruia îi ești tiz? Auzi constatarea lui : ”Discuți
ideea unui prost și te trezești cu prostul întreg în fața ta .”
. ----- 5 = VEHICULEZI
- Speriat de perspectiva că vei fi tras la răspundere strigi plîngăcios pe Internet : ”Să-ți
intre bine în cap că s-a vehiculat 600 000 ” !
. ” Lecuitorule ” nelecuit , te-ai trezit prea tîrziu pentru manevra de retragere lașă .
A rămas pe site-u și a intrat în capetele cititorilor altceva : tonul acuzării , sigur și cu
pretenții de ironie .O s-o ștergi ? În luna mai vorbeai altfel decît acum , țipai isterizat . Unde
ți-a dispărut siguranța de atunci ? Ți s-a evaporat . Te bîlbîi .Vehiculezi într-una , dar ciudat :
numai înapoi ! Și te ”vehiculează” frica de întrebări . Era cu totul altceva dacă ai fi scris de la
început că”se vorbea”,”se spunea”,”se vehicula ”,”nu mi s-a arătat ” , ”nu ni s-a spus”.
Atunci ȘTIAI și ACUZAI la marele fix ! Acum dai înapoi și te uiți pe unde să fugi ! Ce
încredere poate pune cineva pe vorbele tale cînd zici : ”Dacă suma a fost o invenție a
Watchtower ” sau”Asta s-a vehiculat pe canale neoficiale , asta spunem și noi”. ”Canalele neoficiale” sunt colegii voștri de șușoteli și colegele voastre de flecăreli .
. Alte lovituri de copite : ”Dacă am fost mințiți de Filială , atunci transmitem minciuna ”.
.Alta : ”Dacă nu este adevărat atunci să spună ei cît a costat toată lucrarea și de unde au
avut banii ”.
. Mare deosebire , lecuitorule , ești altul , ca în șlagărul acela : ”Cât te-ai schimbat !”
În rău ! La început nu foloseai cuvîntul ”DACĂ” ci acuzai foarte vechement , mergeai la
sigur , fără circumstanțe atenuante și ai luat-o în tragic . Dar acum nu mai mergi la sigur , atacatorule , nu mai acuzi fără să clipești ; fugi din colț în colț , v-au scăzut vocile și
v-a crescut tensiunea . Și ai schimbat vorba și tactica : pe nesimțite , neavînd argumente ,
lauzi alegerea locului și rezistența construcției la cutremure , umbli cu”periuța” ! Iată-te și
lingușitor , de frică ! Transformi circul în farsă ! Ești jalnic , bibicule ! Degeaba umbli cu
manevre : ai pierdut meciul ! Ți se întîmplă ca în proverbul chinezesc : ”Un sac de orez
risipit poți să îl aduni însă o vorbă .spusă nu poți să o faci nespusă ”.
. Nedelcule , după improvizația de acuzație --- improvizează niște scuze . Merită , căci
martorii nu vor profita de ”căderea” ta în penibil , nu te tîrăsc în tribunal pentru calomnie .
Și tu ști asta , de aceea ai fost așa de vocal : ai știut că nu riști nimic . În loc să te tot
vehiculezi --- ce-ar fi să retractezi ? Retractează istoria asta penibilă căci ieși foarte
jumulit din ea .
- 6 = DONAȚIA ITALIENCEI
- Vehemența ta despre suma donată de italiancă pentru Complex se explică prin
zgîrcenie : tu nu ai fi făcut niciodată așa ”risipă” : să ”pierzi” atîția bani ca ea ! Nu
strălucești prin generozitate și nici doamna ta . Ați donat vreodată ceva cuiva ? Cînd
ați cadorisit ultima oară vreun sărman ? sau vreun copil ? Stați binișor la teorie , cu
praftica aveți voi probleme . Ați fi în stare să o învinuiți pe italiancă de ce a donat !
----- Îi exagerezi importanța : craiovenii nu aveau nevoie de banii ei : conducerea sectei
construiește pe tot globul săli și complexe pentru întrunirii fără să le ceară bani
beneficiarilor , pe principiul întrajutorării frățești , din sumele donate pe glob anume
pentru aceasta . Și tu ști aceasta . Atunci de ce ai pus întrebarea tîmpită : ”să spună ei de
unde au avut banii ? ” Din donațiile pentru fondul de construcții de săli pe glob ,
calomniatorule ! Știu și mulți nemartori aceasta iar tu te prefaci neștiutor ! Pe cine îi
credeți proști , bîrfitori de doi lei ? Sau faceți pe proștii ? Vedeți să nu rămîneți așa !
Comitetul guvernator construia oricum la Craiova un complex de săli și fără banii
italiencei ! Așa a construit și la Tîrgu -Mureș deși martorii nu aveau bani ; a urmat ca
beneficiarii să răspundă generozității ce li s-a arătat returnînd în timp contravaloarea ,
fără dobîndă . Dar organizația martorilor construiește și în locurile sărace de pe glob
unde nu vor putea să întoarcă sumele și așa va rămîne . Conducerea lor a găsit această
modalitate să îi ajute . Unde-i nedreptatea ? Și care-i problema ? Îți spun eu : problema
este că tu ai o problemă , citește- ți -o la Iuda 16 : ”Ei sunt niște cîrtitori , nemulțumiți
cu soarta lor ; trăiesc după poftele lor ; gura le este plină de vorbe trufașe și slăvesc pe oameni pentru cîștig ”. Citește și Matei 20 : 15 Te plictisești din lipsă de ocupație , o
notă proastă pentru tine ; dar vrei să arăți talente , ceace nu e tocmai rău dar numai
dacă le ai și dacă sunt benefice , ceace nu e cazul .
. Te supără că organizația nu și-a schimbat regula pentru italiancă și i-a depus la
fondul global pentru construcții ? Dar așa face cu toate donațiile ! Și italianca putea
renunța , putea să nu- i mai doneze dacă nu îi convenea , dar i-a donat !
Ai avut onoarea să o cunoști ? Mai trăiește ? Dar dacă nu se bucură că faci scandal ,
după 13 ani , unde ea nu a făcut ? Uite , nu cred că le-a dat bani craiovenilor , pentrucă
nu se dau sume nici măcar constructorilor care efectuează lucrarea conform proiectului
și nici celor care obțin aprobările și răspund în fața autorităților de rezistența construcției
adică persoanelor cu răspunderi și împuterniciri de la Filială și care pot fi trase la
răspundere legal , penal . Nu li se dau bani nici măcar lor ci se trimet la Filială și de
acolo mai departe . Căci nu Comitetul sălii ( local) răspunde în fața autorităților de proiect ,
de realizare și de rezistența construcției ci specialiștii de la Filială .
. Italiencei i s-a spus să depună dolarii în cutia pentru construit săli și putea să se
răzgîndească ceace înțeleg de la tine că nu a făcut . Asta e regula publicată a donațiilor
și e știută de toți martorii și i se spune oricui , indiferent de nație și de mărimea sumei
donate , ea se depune în cutia de donații și intră în fondul mondial pentru construcții căci
în același timp construiau și în alte puncte de pe glob , nu numai la Craiova , cum credeți
voi . Italianca putea , fără probleme , să nu doneze dar faptul că s-a conformat regulii
înseamnă că a fost de acord . Poate că a fost prezentă și la inaugurare , interesează-te și
spune-mi .
. Ceace faci tu este o ”furtună”într-un pahar cu apă . Degeaba bateți apa în piuă că nu
iese unt . Cu ce bani vroiai să construiască ? Tipărește bani ? Nu ! Construiește din sumele
donate care se strîng în cutia prevăzută anume pentru aceasta .
- Îți scriu despre aspecte delicate însă am îndoieli serioase că vei pricepe --- vei veni
cu chițibușuri de zgîrîie - brînză . Meditează la zicala : ”Dacă nema putirința --- ce mai
chichirez gîlceava ? ”
---- Ai scris : ”Sora din Italia a pierdut 600 000 de dolari ” .
. Ști tu că ea considera donația o ”pierdere” ? Poftim , acum o jignești și pe ea , o măsori
după cărpănoșenia ta , folosești zgîrcenia ta ca etalon , avarule ! O crezi proastă : că a
donat așa mare sumă și nu a știut ce a făcut ! E de necrezut că cine donează 600 000 de
dolari nu știe să îi prețuiască ! Ce zici dacă ți-ar spune : ”Vezi -ți de treaba ta , Clevetici !
Nu-s bani tăi ! Nu cunoști chestiuni elementare despre sfințenie , dar mori de grija
altuia , cunoști proverbul . . . Nu- mi păta darul ! Materialismul tău lumesc nu-ți dă
drept să ceri socoteală despre donațiile uneia căreia îi zici soră ”.
------Ai mai scris : ” Sora a trăit cu sentimentul că i-a donat pentru Iehova ”.
. La început ziceai că pentru frații din Craiova . Și exagerezi că ți- e soră : să nu fi sigur
că ți -ar spune frate . . .
- ------- 7 . DETURNEZI !
. Dar ceace faci tu e mai grav decît că vehiculezi bîrfe , zvonuri și calomniezi : derutezi ,
deviezi și deturnezi atenția cititorilor de la chestiunile cu adevărat importante !
. Secta martorilor are ERORI multe și grave, principiale , eliminatorii dar tu se pare că
nu le cunoști deoarece exagerezi fleacuri , faci prea mult caz de niște aspecte materiale
și pe nedrept .
. Nu contribuțiile bănești pentru construcții de săli de întruniri sunt AICI eroarea
sectei martorilor ci aspectul ideologic , ideea construirii lor ! Donația italiencei și
receptarea dolarilor ei este ultima chestiune de care să te legi ! e o deviație de la chestiunea importantă . Altceva e important AICI , chestiunea de principiu , aspectul spiritual : că NU TREBUIE CONSTRUITE AȘA EDIFICII ! NU TREBUIE LOCAȘ DE ÎNCHINARE ! NICI
DEDICĂRI DE SĂLI ! Faptele 7 : 46 -50 Trebuie demascată MINCIUNA (lozinca) sectei martorilor : ”Sala Regatului --- locul nostru de închinare ! ” Domnul Isus spune :
”Roagă-te în odăița ta ”.
. Și nu trebuie nici CENTRU MONDIAL ! Acela a fost modul de închinare dinVechiul Testament și e schimbat în creștinism ! Ioan 4 : 20 - 24
. NU TREBUIE ADUNĂRI MARI ! Matei 18 : 20 Trebuie ca toți să poată mărturisi la
întruniri încredințarea ce îi animă , bucuriile mărturiilor , să- și folosească darurile de
învățăturăpentru folosul celorlalți = 1 Corinteni 14 : 26 Nu ca la religiile babilonice ,
între care și J w . org , unde tot timpul au drept la cuvînt tot aceiași , iar ceilalți tac toată viața . Trebuie atîtea persoane încît să le ajungă o pîine și un pahar ca să se împărtășească =
1 Corinteni 10 : 16 , 17. Așa a fost și la prima Cină a Domnului : persoane cîte încap într-o
casă , o pîine și vin într-un pahar , nu mai multe . De aceea în primul secol creștinii se
adunau în case = Romani 16 : 5 , 23 1 Corinteni 16 : 19 . La fel ca secta martorilor nici tu
nu ai înțeles că ”DUMNEZEU PREFERĂ LEMNUL ȘI SPAȚIILE MICI ! ”
- Ai avut o ocazie să afirmi o mare noutate a Noului Testament : CĂ ACUM
ÎNCHINAREA ESTE ÎN DUH ȘI ÎN ADEVĂR , NU ÎN LOCURI ANUME ȘI NU
ÎN LOCAȘURI DEDICATE --- și ai ratat -o cu brio și spre bucuria nu spun a cui .
. Nu e nevoie să inventăm învinuiri și să calomniem , ajungem să demascăm falsurile
sectei J W . org și le vom fi de folos celor sinceri .
- ---- 8 . ANARHIE, ISTERIE ȘI PĂRTINIRE
. Ce rămîne din vîlva ta ? Isteria unor anarhici și părtinitori . Amintirea pîrei unui
calomnios agresiv și laș și a unor rebele pe care Nu le chemi la respectul cuvenit
regulilor biblice : îmbroboditoarea de consoartă-ta și celălalte țațe nepotcovite . Jucați volei
cu poruncile apostolului Pavel despre limitele creștinelor între creștini , ele nu vor să steie
în banca lor , iar tu ai scris că v-ați scîrbit cumplit că vi le-am amintit .
. Vă privește . N-aveți decît să vă faceți de cap . Dumnezeu permite deocamdată ; dar nu
va permite la nesfîrșit . Presupun că ști proverbul : ” Poți face orice dar nu poți scăpa de consecințe”. Și batjocurile voastre sunt contorizate undeva . De voi rîdeți .Nimeni nu poate
scăpa de consecințe .
. Te isterizezi acompaniat de acele amazoane pentrucă te-am invitat să te comporți
la nivelul moral și spiritual la care te pretinzi și despre care le ceri socoteală martorilor.
Te-am chemat la normalitate și bun- simț , la politețe , amabilitate și echilibru , să nu fi laș ,
să ai curajul opiniei , să te prezinți civilizat , responsabil , să-ți semnezi pîra și să nu acuzi
dacă nu poți dovedi -- adică să te comporți creștinește . Mă iluzionam că îi pot cere așa ceva
unui frate exmartor . M-am (m- ai ) înșelat . E o eroare să aștept imparțialitate de la un
specialist în pseudonime , un speculant de versete , pospăiet , superficial , părtinitor și
ipocrit , plutind la suprafața lucrurilor , un anarhic mofturos , bîntuit de boala șefiei .
. Te-ai ambalat și ai răspuns disproporționat , cu dușmănie și agresivitate .Și nici acuma
nu te-ai corectat , nu ai intrat în normalitate , nu ți-ai asumat exagerarea : cu poză , nume și
pronume și cu adresă ! La fel ca SECTA DE ANONIMI A MARTORILOR care nu își semnează articolele ! Le copiezi metoda lașă : vi cu pseudonime , silești la deducții . Și faci
urît cînd ești invitat la analiză calmă , echilibru și nepărtinire ! Ție nu are voie nimeni să
îți facă observații sau să îți dea sfaturi cînd se cuvine ! Numai tu ai acest drept ! Iubești
adevărul biblic că ești gata să mă înjuri și , se pare , să mă altoiești ! Asta propui în locul
sectei compromise a martorilor ?
. Ștăbimea sectei martorilor nu le recunoaște nimic bun altor organizații religioase ,
unele lucrări bune , măcar vreun aspect! Și acuză la grămadă , fără vreo nuanță ! Dumnezeu Iehova a recunoscut unor persoane pe care le critica : ”ai acest lucru bun” sau ”mai e ceva
bun ”. Ei -- nu , nimic ! Și nici tu lor , îi imiți deși ai ieșit din organizația lor .
- Te supără că nu mă grăbesc să cred automat orice scrie vreunul din fanaticii furișați
printre noi , cum e cazul tău de acum . Nu ! Nu aprob necondiționat nici o afirmație
contra nimănui , deci nici chiar făcută de vreun exmartor contra sectei martorilor ,
cînd este abuzivă , discutabilă , dubioasă , exagerată , fanatism , reavoință --- findcă
sunt imparțial , nu-s părtinitor . Nu cred că trebuie să fiu automat solidar cu vreun
exmartor cînd debitează enormități , cum ai făcut tu . Nu aș fi biblic ci credul sau fanatic
sau părtinitor . Tatăl nostru din ceruri este nepărtinitor și așteaptă de la copii săi să fie
la fel ! Levitic 19:15 Faptele 10 : 34 I Petru 1 : 17 I Timotei 5 : 21 , 22 Iacov 3 : 17
. Și cum să-ți aprob lipsa de respect cu femeile care nu te admiră ? vezi- ți mojicia cu
doamna Valentina .
- Confirmi încă un proverb celebru : ”Toți sunt normali pînă ajungi să- i cunoști ”.
. Toate acestea duc la concluzia neplăcută că sunteți exmartori nu de dragul adevărului
biblic ci din lipsă de caracter , din cauza fibrei voastre de rebeli fără cauză . Ați fi fost
”pentru contra”, vorba lui Ioan Creangă , oriunde , în orice organizație . Erați în căutare
de locuri și de pretexte după care să vă ascundeți măștile de răzvrătiți incurabili . Și
deocamdată v-ați oprit aici , între anarhicii exmartorilor , unde puteți fi bombastici și
necontrolați , mititeilor . V-ați furișat printre exmartori și ne compromiteți , fanatici
pospăieți .
- -------- 9 = MÎNTUIREA ESTE PERSONALĂ !
. La început am înclinat să dau crezare calomniei tale, intrigantule Nedelcu , am
investit încredere în acuzele tale bombastice , înșelat de tonul tău categoric ; dar analizînd
situația , așa cum am expus în articol , mi-am dat seama că ești un înșelător .
. Eu sunt vinovat ! Nu trebuia să am încredere exagerată în oameni ! Ieremia 17 : 5
Mi-am făcut iluzia că exmartorii ar fi din alt material , cum a spus Stalin despre comuniști .
Se confirmă și aici ce a spus Dumnezeu : că ” omul nu e decît carne păcătoasă” =
Geneza 6 : 3 .
. Concluzionînd : constat cu indignare , că exmartorii nu sunt mai breji decît martorii .
Și nici exmartorele . Mă refer la comportare , nu la idei ! Am scăpat de piramida sectei
J w . org, de ideile ei false și de caiafele ei --- însă nu scăpăm de propriile noastre defecte
și ale unor colegi exmartori . Și aici sunt amatorii de șefie și clericalism gata să ridice altă
piramidă sectară în locul celei pe care am părăsit-o ! La fel a fost încă de la începutul
creștinismului = Galateni 2 : 4 = ” din pricina fraților mincinoși, furișați și strecurați
printre noi , ca să pîndească slobozenia pe care o avem în Cristos Isus , cu gînd să ne
aducă la robie ”. ”Materialele” de construcție pentru noua piramidă religioasă , a
exmartorilor , sunt aceleași ca ale tuturor : trufiile , intrigile, părtinirile ,
invidiile și concepția piramidală . Păcatele și ispitele ne însoțesc și pe noi ca umbra .
Avem același spirit de PARTIDĂ al sectei martorilor deoarece la ei am învățat acest mod
de gîndire și încă nu l-am lepădat . Și acest spirit e în toate religiile și partidele :
”Părtinire cu orice spun ai noștri , chiar dacă exagerează , și calomniază și nu au
dreptate ! ”, ”Ai noștri sunt ideali // ceilalți sunt canalii ”, ”Victorie cu orice preț !”,
”Scopul scuză mijloacele ”. O partidă nouă cu năravuri vechi .
. Un exemplu e cazul de acum : pentrucă nu rostogolesc bădărăniile și istericalele
limbii tale slobode --- m-ați calomniat că sunt ”agent al J w . org ”, că ”joc dublu”, că
sunt dus cu pluta , că vorbește gura fără mine și alte mizerii de-astea ce vă caracterizează
solul //și subsolul . Nu puteți admite nepărtinirea și imparțialitatea .
. Așa au naufragiat toate organizațiile religioase , pe rînd .
. Și în mișcarea exmartorilor sunt unii gata să pună de-o sectă care va repetă
naufragiul sectei martorilor și a celorlalte .
---- Înseamnă aceasta că ” toți credincioșii sunt la fel ” ? Nicidecum ! Domnul Isus
a profețit că unii vor fi ”oi” iar alții ”capre ”, unii care vor fi ”luați” iar alții nu .
Totdeauna se găsesc excepții deși ele sunt puține findcă Mîntuirea este personală ,
nu este mîntuire de grup = Romani 14 : 12
- ------- 10 = DUMNEZEU ESTE NEPĂRTINITOR
. Domnule Nedelcu , analiza mea se apropie de sfîrșite , la fel ca furtuna artificială
stîrnită de reclamația ta mincinoasă . Calomniile tale nu rezistă la o analiză serioasă , sunt
produse ale fanatismului . Și pînă să le cauzeze martorilor -- intrigile tale îți provoacă ție
dificultăți , stricîndu-ți relația cu Dumnezeu .
. Aflarea ta în treabă amintește cugetarea lui Pascal : ” X știe multe despre voia lui
Dumnezeu . Înseamnă aceasta că e neapărat și evlavios ? ” Oricare cititor familiarizat cu
Sfânta Biblie trebuie să își pună această întrebare .
. Ești capabil de multe lucrări bune și sunt atîtea lucrări bune de făcut --- de ce îți
irosești timpul prețios și energia amestecîndu-te neînțelept în treburile altora și în
chestiuni nesemnificative ? Vrei să fi ” un vas de cinste , folositor stăpînului ” ? Ocupă-te
de chestiuni cu adevărat importante , nu de furtuni în paharul cu apă !
. Revino la echilibru și vezi-ți de bîrna din ochiul tău !
. Lasă exagerările , părtinirea și calomniile , amenințările , bîrfele , trivialitățile ,
batjocorirea sfințeniei . Și respectă femeile . Învață să fi politicos . Un creștin nepoliticos
nu e creștin ! Fă-ți rost de un spirit blînd și liniștit . Și memorează că Dumnezeu este
nepărtinitor și ne invită să îl imităm .
. Nu mai face pe misteriosul căci lașitatea nu are nimic misterios , e doar fugă inutilă de
răspundere . Ieși la lumină , pasăre de noapte și aruncă-ți masca , să vedem cum arată
chipul demagogiei iar tu să poți vedea realitatea nemachiată !
. Și printre gîndurile bune include să repari și grosolăniile comise contra doamnei
Valentina : prezintă-i scuze , bădărane .
----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
. . ----- Reghin , 22 iunie 2017 -----
. Stimată doamnă Lia Ciocîrlia
--------------------------------------------------------------------------------
. Îți scriu cu oarece întîrziere , după ce mi-a venit gîndul că probabil aștepți
explicații la observațiile ce mi le-ai făcut pe Internet în acea duminică de pomină
din 28 mai .
Și mai e un motiv pentru întîrziere : e riscant pentru un bărbat să polemizeze cu
o damă dacă nu e nemanierat ca Nicolae Nedelcu ,”lecuitorul de sfinți” din Craiova :
chiar dacă învinge ”la puncte”, pierde la impresie . Probabil ai contat că motivul ăsta
mă va opri . Într-adevăr, m-a ținut puțin pe gînduri dacă să intervin . Însă deoarece ai
ales , fără jenă , la fel ca doamna Viorica și contrar poruncilor apostolului Pavel , să
cobori în arenă , între bărbați , ca amazoanele , în regia maestrului Nedelcu --- discut
și eu cu dumneata așa cum te-ai manifestat : fără menajamente .
. Însă nu voi proceda ca jignitorul vostru de femei . Cum de îi suporți mojiciile ?
Îmi pari emancipată .Te simți confortabilă psihic cu acest cenzor care mi-a restricționat
accesul ca să nu pot vedea ce se aberează pe Internet și regretă că nu poate să mi-l
extindă la rubrică ? Și cum de nu te deranjează lașitatea Nedelcului ? Căprarul ăla îmi reproșează : ”elementul acesta nu oferă drept la replică”. Nedelcule , nu ofer pentru că
nu am nevoie nici de laude , nici de aplaude și nici să-mi poluezi blogul cu limbajul tău
porcos . Însă nu restricționez pe nimeni de la vizibilitatea lui --- ca să poată afla
oricine ce postez .
- Doamnă Lia , spui că nu-s articole ci comentarii . Mă dezamăgești : ce legătură are
asta cu mîntuirea ? Aceasta te interesează pe dumneata -- nu mesajul ? Te legi de chichițe :
articol sau comentariu sunt pînă la urmă totuna , doar că unul e verbal iar celălalt e scris , e
compus pe îndelete deci un text mai îngrijit .La ambele fondul e principalul , ideea = așa
cum un text corespunzător e poetic și dacă nu are rime , ajunge dacă vorbele vibrează
și ritmează . Biblia nu are rime însă e regina poeziei ! Dacă trandafirul îl numești cartof
nu își schimbă parfumul , nu-i așa ?
. Nu înțeleg nici reproșul că răstîlmăcesc ca să fiu credibil ! Care-i răstîlmăcirea și
în ce anume să fiu credibil ? De ce nu vorbești mai explicit ? Protestezi contra
îmbrobodirii însă vrei să mă îmbrobodești cu neclarități .
- Spui că nu a fost nici o ”coaliție”. O , doamnă , am folosit o metaforă . Și n-o fi fost
una organizată după reguli , dar una anarhică , spontană -- a fost = ”gînd la gînd” =
” Cine se aseamănă -- se adună ”.
- Insiști că nu ați fost mai multe dar eu așa am simțit , mi se părea că le aud cum chibițau
pe Internet . Faptul că ”a fost un singur comentariu” nu e o dovadă . Repet : mi s-a părut că
aud voci chibițîndu-te . Dar toate acestea sunt mărunțișuri , altceva e important : că ”prestația”voastrăa fost lamentabilă .
. Doamnă Lia , finalul intervenției dumitale este înfricoșător : în loc să fi atentă la
umilință , accentuezi , sfidătoare , că nu porți basma , te lauzi cu aceasta . Doamnă Lia , nici
cînd te rogi ? Vezi că ai de-a face cu reproșurile îngerilor ! 1 Corinteni 11 : 10 Și e o
amintire a condamnării inițiativei Evei : Dumnezeu dorește să aveți în față amintirea
Căderii și decăderii începută cu neascultarea primei femei = 1 Timotei 2 : 12 -15
Deci aceasta o putem numi ” o piatră de amintire ”. Cei lumești și clica J w . org
și perechea molipsitoare Nedelcu din Craiova vor să fie uitate acele interdicții , ști că
maestrul vostru iubit // a scris chiar că s-au ”scîrbit cumplit ” ! ( Au ieșit trei rime !
Involuntar ! Dacă nu e întîmplător ? )
. Mai susții că ești neîmbrobodită . Dar ce îmbrobodeală mai mare vrei decît că îi dai
acord ” lecuitorului de sfinți ” la neascultarea poruncilor apostolului Pavel ?
” Spune - mi cu cine te însoțești și- ți voi spune cine ești ”.
. La sfîrșit , m - ai asemănat cu Ion Creangă ; aceasta nu mi se potrivește și nu mă
încîntă : avem domenii diferite și spiritualități diferite ; și eu sunt doar o mică rămurea .
. ---------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
. -------- Reghin --- 29 mai 2017 ---
. SENZAȚIONAL !
. ---------------------------
. SUNTEM CONTEMPORANI CU UN ” LECUITOR DE SFINȚI ” :
. INCOMPARABILUL ” GICĂ PETRESCU ” DIN CRAIOVA !
. Pe buletinul acestui superman scrie Nicolae Nedelcu și este un fel de staroste sau
vătaf sau boss la exmartorii de pren Craiova și împrejmuiri .
. Nu am știut că se laudă că ” lecuiește sfinți ”, pînă duminică 28 mai . Atunci , după acest schimb de articole , acest incomparabil autozis ”Gică Petrescu” și consoartă - sa au
întreținut o ” masă rotundă” pe face-book contra îndrăznelii mele nemaipomenite că am
fost critic despre năzbîtiile lui despre complexul de săli ale martorilor din Craiova . Aproape
toți și toate ( mai ales ”toate”, niște experte la îmbrobodit fără broboadă) li s-au coalizat .Și așa el , Incomparabilul , a prins coraj și s-a înfierbîntat atît de tare încît mi-a transmis pe
rubrică o amabilitate de mare gingășie creștină și aleasă simțire spirituală , citiți-o :
--”DACĂ CUMVA TE CREZI VREUN SFÂNT -- TE POT LECUI PE LIMBA TA ! ”
. Tandrețea asta poate fi citită pe Internet la rubrica ” Martorii lui Iehova --- Religia curată și neîntinată” --- dacă nu a șters-o , dîndu- și seama că e caraghios .
. Îi răspund adaptînd niște cuvinte ale Domnului Isus : Gică-Contra , mai întîi lecuiește-te
pe tine ! Normalizează - te .
. Deocamdată atît .
------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
.-------------- 27 mai 2017 ---- Nelu Bota CINE EȘTI ,” GICĂ PETRESCU ”?
-----------------------------------------------
Cine ești ,” Gică Petrescu ” ? Că doar nu îi fi sosia celebrului cîntăreț mort în
anii trecuți . Ești mult prea vag și --- se pare --- orbit de ură fanatică în contra
sectei martorilor ---j w . org . E un pseudonim ? Îți reamintesc că în fața lui
Dumnezeu ” Scopul nu scuză mijloacele” și în situație de lovire publică în
reputație Minciuna devine cu M mare și nu e scuzabilă !
. De ce nu îți dai poza și adresa ? De ce te ascunzi după perdeaua
anonimatului ? Te temi să nu fi tras în vreun proces de calomnie și să
îl pierzi? În ce oraș locuiești ? Din România ? Sau ești emigrant ?
Libertatea creștină are limite ferme dar tu nu acționezi conform
principiilor ei !
. Nu vreau să fiu înțeles greșit : s-ar putea să spui adevărul însă așa acuze grave
nu se pronunță cu pseudonime ci se asumă frontal , pe față ! Vînturi o sumă enormă : 600 000 de dolari ! E ușor de spus însă greu de crezut ! Dacă nu revi cu buletinul postat pe Internet , în același loc unde ai publicat comunicatul acuzator , înseamnă că ceace am citit nu e asumat de nimeni , înseamnă că e o bîrfă nerușinată a unui neserios și laș și îmbrăcat cu toată lista păcatelor firii. pămîntești din Galateni 5 !
. Trebuie dovezi ! și să fie convingătoare ! Nu ajunge simpla spusă a unui suspect de răzbunare , trebuie mai mult . Pînă atunci ----- de ce te- aș crede ? Nu știu cine ești , ce jocuri faci și în solda cui . Dă-mi un motiv să fi crezut că eu nu văd ! Pe Internet poate să scrie oricine vrea să se bage în seamă orice enormitate , vorba lui Hitler : ”Hîrtia rabdă orice ”. Dacă vrei să fi luat în serios încetează să mai fi fictiv , asumă - ți , fi demn și --- mai ales --- fi creștin ! Altfel nu ești mai breaz decît sectarii și vîlva ce ai stîrnit -o rămîne doar o furtună într- un pahar cu apă .
Cine ești ,” Gică Petrescu ” ? Că doar nu îi fi sosia celebrului cîntăreț mort în
anii trecuți . Ești mult prea vag și --- se pare --- orbit de ură fanatică în contra
sectei martorilor ---j w . org . E un pseudonim ? Îți reamintesc că în fața lui
Dumnezeu ” Scopul nu scuză mijloacele” și în situație de lovire publică în
reputație Minciuna devine cu M mare și nu e scuzabilă !
. De ce nu îți dai poza și adresa ? De ce te ascunzi după perdeaua
anonimatului ? Te temi să nu fi tras în vreun proces de calomnie și să
îl pierzi? În ce oraș locuiești ? Din România ? Sau ești emigrant ?
Libertatea creștină are limite ferme dar tu nu acționezi conform
principiilor ei !
. Nu vreau să fiu înțeles greșit : s-ar putea să spui adevărul însă așa acuze grave
nu se pronunță cu pseudonime ci se asumă frontal , pe față ! Vînturi o sumă enormă : 600 000 de dolari ! E ușor de spus însă greu de crezut ! Dacă nu revi cu buletinul postat pe Internet , în același loc unde ai publicat comunicatul acuzator , înseamnă că ceace am citit nu e asumat de nimeni , înseamnă că e o bîrfă nerușinată a unui neserios și laș și îmbrăcat cu toată lista păcatelor firii. pămîntești din Galateni 5 !
. Trebuie dovezi ! și să fie convingătoare ! Nu ajunge simpla spusă a unui suspect de răzbunare , trebuie mai mult . Pînă atunci ----- de ce te- aș crede ? Nu știu cine ești , ce jocuri faci și în solda cui . Dă-mi un motiv să fi crezut că eu nu văd ! Pe Internet poate să scrie oricine vrea să se bage în seamă orice enormitate , vorba lui Hitler : ”Hîrtia rabdă orice ”. Dacă vrei să fi luat în serios încetează să mai fi fictiv , asumă - ți , fi demn și --- mai ales --- fi creștin ! Altfel nu ești mai breaz decît sectarii și vîlva ce ai stîrnit -o rămîne doar o furtună într- un pahar cu apă .
Gică Petrescu Nelu
Bota, te-aș putea bate cu cuvintele tale! Ți-aș putea întoarce înzecit,
vorbele, pentru că... ce să vezi... am cu ce! Inițial am vrut să-ți zic două
vorbe, dar așa... pe direct! Renunț și te las să te faci singur de kakao! Te
avertizez însă, că dacă nu-ți temperezi afirmațiile, îți spun pe șleau, câteva
chestii despre felul tău de a fi, care n-o să te încânte... pentru că sunt
adevărate. Dacă cumva te crezi vreun sfânt, te pot lecui... pe limba ta! Te
sfătuiesc să-ți vezi de treabă! Ești chiar ridicol! Ia-te de mână cu Valy
Valentyna!
Valy Valentyna Hai
domnule Gică Petrescu de ce nui închizi gura la domnul Nelu Bota?
îți spun eu nu ai cu ce să-i închizi gura fincă tot ce postezi sunt pure
minciuni. de ce nu-ți pui nici o dată despre tine fără când te simți încolțit
îți schimbi numele îți deschizi cont cu alt nume jignești și blamezi martori cum
dorești fincă știi foarte bine că martori sunt oameni pașnici și nu te vor da
în judecată pt jigniri și acuzați false. de câte conturi false ai avut pe fbk
credcă ți-ai uitat și numele real.i
Viorica Nedelcu Pentru Sala
Regatului, în care vă desfășurați activitatea, aveți dovezi, doamna Valy Valentyna? Vi s-a prezentat nota de recepție și factura
finală din care să rezulte costul clădirii și al terenului?
Gică Petrescu Fac efortul
să consider că doar o invidie murdară te-a determinat să scrii cele de mai sus!· 28 mai la 17:21
Gică Petrescu Și, ca
să-ți intre bine în cap... s-a vehiculat suma de 600.000 de dolari!
Gică Petrescu La data
la care a fost construit Complexul de Săli din Craiova, clădirea a fost
premiată ca singura clădire particulară, special concepută să reziste la
cutremure de peste 8 grade pe scara Richter + clădirea particulară cu cele mai
multe încăperi cu o deschidere de peste 10 metri, fără stâlpi centrali,de
susținere. Ai idee ce înseamnă asta din punct de vedere al costurilor...
geniule? Înșiri cuvinte murdare, concepute de un suflet mărunt, încercând cu
succes să o concurezi pe Valy Valentyna? Ți-a reușit! Felicitări!
Gică Petrescu Ai idee ce
structură de rezistenă, unică în Craiova ,
are acel Complex de Săli, format din subsol, parter, etaj I, etaj II, și
mansardă? Ai idee ce centrală specială pe gaz, are acel Complex?
Gică Petrescu Zona unde
este amplasată este KM 0! Buricul orașului!
Gică Petrescu Și tu, o
altă Valy Valentyna, îmi ceri documente? Ești conștient în ce KKO
ai intrat cu idioțenia pe care ai postat-o?
Valy Valentyna Da domnule Gică Petrescu îți cerem dovezi dacă faci o acuzație trebuie să și
dovedești și în tribunal de te duci trebui să duci și dovezi nu numai vorbe în
vânt acol nu merge că ești bun de dat cu papagalu fără dovezi într-un tribunal
nu ai ce căuta.
Gică Petrescu Valy Valentyna, tu ești în posesia documentelor financiare
justificative cu privire la costurile vreunei Săli de Întrunire? Sau să întreb
altfel: vreunul din Martorii de teapa ta, are acces la documentele financiare
ale Organizației? Mă refer la cele reale, nu la idioțenia de raport contabil
care vi se prezintă vouă, în congregație?
Valy Valentyna Domnule Gică Petrescu de câte ori săți spun că mă trag din aceea zonă în aceea
zonă. în aceea localitate domnește religia ortodocsă. de unde știi tu din craiova ,ori de unde ești
ce se întâmplă în călinești în coparație cu mine care din aceea zonă mă trag.
Valy Valentyna Nu
înschimba subiectul că te-am învățat ceva că de nu te învățam nu știai acest
cuvânt varză.
Gică Petrescu Vorbeam
despre varză nu despre usturoi!
Valy Valentyna Parăți bine
că te-am învățat ceva că de nu mureai prost nu știai face asemenea coparați
varza cu usturoiul, o am uitat în zona voastră merge prazu.
Gică Petrescu Varză
Valentyna, eu recunosc că sunt prost! Tu ai puterea să fii sinceră?
Valy Valentyna Când vam
prins cu mța în sac scgimbați subiectu că nu e vorba de călinești că e vorba de
praz cum mâncați voi pe acolo.
Gică Petrescu Valy Valentyna, tu chiar ești retardată?
Valy Valentyna Eu am spus
adevăru întodeauna unde nu am știut nu am comentat dar aici cunosc și nici
vorbă de sală a regatului în acea localitate și voi veniți cu o altă mare
minciună. numi spune mie să fiu sinceră fi dumneata sincer odată în viață nu
trăi numai în minciună trăi și în adevăr .
Gică Petrescu Varză
Valentyna, ai citit în articol ce s-a întâmplat cu Sala în discuție?
Gică Petrescu De unde să
mai fie Sala dacă a fost vândută?
Gică Petrescu Din
articol: Motivele vânzării au fost (chipurile) că Organizaţia nu mai putea
întreţine această Sală a Regatului şi că erau cam puţini vestitori, deşi toate
cheltuielile erau suportate integral de credincioşi. După ce s-a construit Sala
Regatului, conform procedurilor Organizaţiei a fost trecută în proprietatea
Watchtower, iar costul tuturor formalităţilor cu tot cu acte, taxe şi speze a
fost suportat de fraţii locali, toate procedurile şi formalităţile legale
durând două săptămâni. Acum, la vânzare, fratele care a donat terenul şi a
construit Sala Regatului a avut nevoie de şase luni pentru a şi-o recupera
(deoarece nu a dorit să intre altcineva pe fosta sa proprietate, aceasta fiind
în vecinătatea casei sale), fiind nevoit să plătească Organizaţiei 20.000 de
lei, plus 5.000 de lei taxele şi spezele legale aferente contractului de
vânzare-cumpărare, pe care, în mod normal, le plăteşte vânzătorul
Gică Petrescu Varză
Valentyna, fato... de unde nu este... nici Dumnezeu nu cere!
Valy Valentyna Da domnule
ia că ai zis un adevăr de unde să fie sală dacă nici nu a existat vriodată.
Gică Petrescu Asta ai
înțeles tu, varzo?
Gică Petrescu Era vorba
de tine: de unde nu este glagorie (în capul tău)... nici Dumnezeu n-are
pretenții .
Valy Valentyna O, am uitat
a fost o sală în mintea ta dar de coceni de porumb tocmai tu ai costrui acea
sală din coceni marele meșter domnul Gică Petrescu o să-ți facă o statuie oameni care a rămas în acea zonă eu
am plecat îmi pare rău că nu pot asista la inagrarea statui dumneatalei.
Gică Petrescu Așa da,
Varză
Valy Valentyna Hai dute și
mai măncă un pic de praz și beu puțină țuică oltenească .
Gică Petrescu Jumări
fato! Și carne la găleată! Pune și tu mâna și te mai furajează că ești cam
slabă .
Valy Valentyna Hai domnule
nu vorbi de jumări că imediat o să-ți cură saliva din gură că jumări ori ce om
mănână, ori am uitat acolo sunteți vegetarieni mâcați numai praz că de atâta vă
permiteți nu vă permiteți de o jumară sau o bucată de carne .
Gică Petrescu Aici chiar
ai nimerit-o! Nu știi tu multe dar și când le nimerești... Cum ai realizat că
sunt fomist?
Valy Valentyna Hai te las
că poate ești gravid și o să pierzi de vorbesc de asemena bunătăți nu de prazul
tău.😂😂😂 ți-am spus să nu te pui cu mine că sunt unsă cu toate
alifile ai profitat ieri de lipsa mea și ți-ai făcut damblaua.
Gică Petrescu Ești unsă
cu alifia ipocriziei!
Gică Petrescu Auzi Varză
Valy Valentyna, pe bune, tu chiar ești reprezentanta Martorilor pe această
pagină?
Valy Valentyna Ce știu eu
nu ști tu. da seamăn cu cine mă laudă adică cu dumneata dacă dumneata ești
ipocrit trebuie să fiu și eu că doar semănăm .
Gică Petrescu Nu este
așa... Varză Valy Valentyna?
Valy Valentyna Ba da este
așa prazule cu țuică oltenească Gică Petrescu. seamăn leit cu tine
Valy Valentyna Hai că te
las dute și mai mănâncă puțin praz și bea țuică oltenească.
Gică Petrescu N-am nici
praz căci sunt foarte sărac!
Viorica Nedelcu Povestea
Complexului de Săli din Craiova .
Doar Filiala din București este posibil să fie la fel de bine construită. În
Craiova s-a săpat o groapă de vreo 8 metri adâncime. Temelia și demisolul (în
fapt un subsol înalt de vreo 4 metri) cuprind cam...+/- 30% din
clădire. În ceea ce privește rezistența la seism, îmi aduc aminte că inginerul
(frate) însărcinat cu calitatea lucrărilor, ne-a zis ceva cuprins între 8,7 -
8,9 grade. S-au luat la fiecare tranșă de betoane, probe de densitate și
duritate din fiecare betonieră. Fiecare fir de fier beton a fost verificat să
corespundă specificațiilor. S-a folosit atât de mult fier beton că parcă nici
nu mai puteai vedea betonul când era turnat. Temelia are multiplii stâlpi
giganți, inserați în adâncime, sub ea. Chiar și pereții au fost construiți după
o metodă rar folosită, atunci, în România, fiind făcuți din Bca-uri cu îmbinare
(o premieră la aceea dată) și ancorați de stâlpi prin fire metalice petrecute
printre straturi. A fost construită și chiar au fost respectate toate normele
de siguranță, toate lucrările fiind supravegheate de către un inginer- martor,
care actualmente este inginer în construcții în Canada . De asemenea, a participat
la supravegherea construcției și Costel Ciobanu. El ar putea cunoaște mult mai
bine costurile implicate. Costurile par colosale, însă este vorba de un Complex
de Săli unic în România. Asta a fost suma VEHICULATĂ. Asta se vorbea între
Martori. Între acei Martori care doreau să știe la cât s-au ridicat costurile.
Unii dintre noi voiam să cunoaștem costurile pentru că banii trebuiau
restituiți. Construcția este unică în oraș. Nu cred că mai este una la fel de
rezistentă. Ani la rând, am completat fișe pe care scriam suma ce ne obligam
s-o donăm lunar, doar cu această destinație, de restituire a sumei împrumutate
pentru construcție, asta deși nu ni s-a arătat niciodată, vreo factură finală.
Nici nu s-a spus vreodată că suma a fost restituită, ci a apărut cutia cu
”donații pentru construirea Sălilor ”Regatului”, în care Martorii trebuie să
doneze veșnic. Dacă suma a fost o invenție a Watchtower, ca să ne stimuleze să
donăm cu sârg, atunci chiar i-a reușit. Asta s-a vehiculat pe canalele
neoficiale, asta spunem și noi. Am fost mințiți de Filială, atunci transmitem
minciuna! Dacă nu este adevărat, atunci să spună ei cât a costat toată afacerea
și de unde au avut banii! Că la îmbârligat și la dezinformat, sunt ași! Și au
și destui susținători care și acum îi cred fete mari!
Viorica Nedelcu Terenul are
aproximativ 1000 de metri pătrați iar deschiderea încăperilor are aproximativ
15 metri.
Lia Lia Viorica Nedelcu,"te ridici iarasi peste barbati? De cele
mai multe ori ai dreptate,dar cunosti interdictia apostolului Pavel?
Interdictia nu este din cauza ca femeile nu ar fi capabile...de altfel tu ai si
dovedit cu calitatea si claritatea interventiilor...faptul ca ai dreptate in
idei,nu inseamna ca ai drept..." (sa spui) "confundati dreptatea cu
dreptul...". :-)
Gică Petrescu Lia Lia, cunoaștem mesajul adresat de Nelu Bota către Viorica Nedelcu. Și noi ne-am scârbit cumplit când l-am citit,
mai ales că ”elementul acesta” nici nu oferă dreptul la replică! E dus rău !
Gică Petrescu Omul are
probleme! Se crede ”Sfântul”.
Gică Petrescu Vorbește
gura fără el!
Gică Petrescu Aveam eu
chef să inventez ceva despre religia lui de suflet! De parcă era nevoie!
Gică Petrescu Au mai
intrat d-ăștia pe aici, d-alde Valy Valentyna...Lia Lia Eu l-am
identificat ca pe o victima Wts,ca pe un dezamagit Wts,initial l-am vazut in
aceeasi barca,dar se pare ca se leagana cuprins de prea mult spirit sfant...
Gică Petrescu Este doar
un alt căprar... leșinat după șefie. Și dacă peste bărbați nu poate fi șef,
măcar peste femei să fie .
Viorica Nedelcu Doamna Lia Lia, mi-ați adus aminte de reproșurile care mi s-au făcut
de către domnul Nelu Bota și trebuie să redau câteva: ”. Doamnă , ţi-am citit
intervenţiile în discuţiile de pe Internet . Sunt interesante şi de cele mai
multeori ai DREPTATE . Sun...Vezi mai mult
Lia Lia "Pocinogul
tau e public si e raspandit in cele patru zari..." Din fericire!
Mihaila Vintu Scuze de
băgare de seamă dar fiind restrictionat Nelu Bota,ma
rugat să postez.
Gică Petrescu Eu, l-am
restricționat să-mi vadă postările. L-am blocat pe profilul meu! De ce? Nu este
greu de ghicit!
Gică Petrescu Nu este
blocat decât pentru postările mele! Nu sunt administrator să-l pot bloca pe
grup!
Lia Lia Am vazut...
Lia Lia Domnule Nelu Bota,dupa
acel schimb,nu de articole ci de comentarii,nu a existat nicio coalitie cu asa
multe femei "experte in imbrobodit"! Postarea este inca pe pagina,a
fost un singur comentariu,al meu fireste,eu cea fara basma,deci neimbrobodita,comentariu
facut ULTERIOR schimbului de replici dintre dv si domnul N.N. Fiti onest!
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
. ------ Reghin ---- 27 mai 2017 ----
.. O FURTUNĂ ÎNTR - UN PAHAR CU APĂ
. ---------------------------------------------------------------- .
. Copiată de pe ” Face--book -- Martorii lui Iehova -- religia curată și neîntinată ?
. Afișat de ” Gică Petrescu ”
. În orașul în care locuiesc, s-a construit un complex de Săli ale Regatului, acum 13 ani. O soră vârstnică, din Italia, a donat 600 de mii de dolari din care s-a achiziționat teren în buricul orașului
și s-a construit Complexul. Finisajele exterioare și interioare s-au făcut de voluntari din această religie. Echiparea s-a făcut din donații Occidentale de mobilier vechi și electronice depășite... donate după ce ei și le-au schimbat pe ale lor. Martorii din orașul meu au trăit cu impresia că l-au prins pe Dumnezeu de picior. Organizația ne-a transmis că suma de bani a fost utilizată cu titlul de împrumut. S-a convenit printr-o rezoluție ca toți cei 600.000 de dolari să fie returnați în timp, pentru ca din ei să fie împrumutate și alte congregații. La prima vedere părea că Degetul lui Dumnezeu a acționat pentru noi. Dar... să analizăm mai bine schema asta, financiară...
--- 1) cei 600.000 de dolari erau o donație a unei Martore. Nici un cent nu a fost scos din conturile Watchtower. Sora îi donase SPECIAL pentru Complexul de Săli din orașul meu.
--- 2) Toți cei 600.000 de dolari trebuia să fie returnați CĂTRE WATCHTOWER, deși ei fuseseră donați de sora italiancă.
--- 3) Complexul de Săli intra, deasemenea, automat, în PROPRIETATEA WATCHTOWER, deși era construit pentru Martorii din orașul meu, din banii special donați ai surorii italience.
și s-a construit Complexul. Finisajele exterioare și interioare s-au făcut de voluntari din această religie. Echiparea s-a făcut din donații Occidentale de mobilier vechi și electronice depășite... donate după ce ei și le-au schimbat pe ale lor. Martorii din orașul meu au trăit cu impresia că l-au prins pe Dumnezeu de picior. Organizația ne-a transmis că suma de bani a fost utilizată cu titlul de împrumut. S-a convenit printr-o rezoluție ca toți cei 600.000 de dolari să fie returnați în timp, pentru ca din ei să fie împrumutate și alte congregații. La prima vedere părea că Degetul lui Dumnezeu a acționat pentru noi. Dar... să analizăm mai bine schema asta, financiară...
--- 1) cei 600.000 de dolari erau o donație a unei Martore. Nici un cent nu a fost scos din conturile Watchtower. Sora îi donase SPECIAL pentru Complexul de Săli din orașul meu.
--- 2) Toți cei 600.000 de dolari trebuia să fie returnați CĂTRE WATCHTOWER, deși ei fuseseră donați de sora italiancă.
--- 3) Complexul de Săli intra, deasemenea, automat, în PROPRIETATEA WATCHTOWER, deși era construit pentru Martorii din orașul meu, din banii special donați ai surorii italience.
Concluzii ::
--- 1) Watchtower s-a ales în proprietate și cu Complexul de Săli ale Regatului, precum și cu cei 600.000 de dolari returnați de Martorii din orașul meu !
--- 2) Martorii sunt doar chiriași în Complexul de Săli ale Regatului pe care l-au plătit și pe care îl întrețin pe banii... tot pe banii lor !
--- 3) Sora din Italia a pierdut 600.000 de dolari și a trăit cu sentimentul că a donat pentru Iehova!
--- 1) Watchtower s-a ales în proprietate și cu Complexul de Săli ale Regatului, precum și cu cei 600.000 de dolari returnați de Martorii din orașul meu !
--- 2) Martorii sunt doar chiriași în Complexul de Săli ale Regatului pe care l-au plătit și pe care îl întrețin pe banii... tot pe banii lor !
--- 3) Sora din Italia a pierdut 600.000 de dolari și a trăit cu sentimentul că a donat pentru Iehova!
. Gândiți-vă de câte ori s-a repetat, la Martorii lui Iehova, situația aceasta.! Știe cineva o ”afacere” mai bună ca asta? Să găsești oameni care pe banii lor să te împroprietărească cu ceea ce construiesc și care să-ți și plătească chirie pentru că folosesc clădirea pe care au construit-o, din banii lor, pentru tine! Ce drăguți !. . . Ce înduioșător ! Adevărați credincioși !. . .
***********************************************
, Comentariu Nelu Bota Ioan
. CINE EȘTI ,” GICĂ PETRESCU ”?
. -----------------------------------------------
. Cine ești ,” Gică Petrescu” ? Căci doar nu îi fi sosia celebrului cîntăreț
mort în anii trecuți . Ești mult prea vag și --- se pare --- orbit de ură
fanatică în contra sectei martorilor ---j w . org . E un pseudonim ? Îți
reamintesc că în fața lui Dumnezeu ” Scopul nu scuză mijloacele” și în
situație de lovire publică în reputație Minciuna devine cu M mare și nu e
scuzabilă !
mort în anii trecuți . Ești mult prea vag și --- se pare --- orbit de ură
fanatică în contra sectei martorilor ---j w . org . E un pseudonim ? Îți
reamintesc că în fața lui Dumnezeu ” Scopul nu scuză mijloacele” și în
situație de lovire publică în reputație Minciuna devine cu M mare și nu e
scuzabilă !
. De ce nu îți dai poza și adresa ? De ce te ascunzi după perdeaua
anonimatului ? Te temi să nu fi tras în vreun proces de calomnie și să îl
pierzi? În ce oraș locuiești ? Din România ? Sau ești emigrant ? Libertatea creștină
are limite ferme dar tu nu acționezi conform principiilor ei !
anonimatului ? Te temi să nu fi tras în vreun proces de calomnie și să îl
pierzi? În ce oraș locuiești ? Din România ? Sau ești emigrant ? Libertatea creștină
are limite ferme dar tu nu acționezi conform principiilor ei !
grave nu se pronunță cu pseudonime ci se asumă frontal , pe față ! Vînturi
o sumă enormă : 600 000 de dolari ! E ușor de spus însă greu de crezut ! Dacă nu
revi cu buletinul postat pe Internet , în același loc unde ai publicat comunicatul acuzator , înseamnă că ceace am citit nu e asumat de nimeni , înseamnă că e o bîrfă nerușinată
a unui neserios și laș și îmbrăcat cu toată lista păcatelor firii. pămîntești din Galateni 5 !
. Trebuie dovezi ! și să fie convingătoare ! Nu ajunge simpla spusă a unui suspect de răzbunare , trebuie
mai mult . Pînă atunci --- de ce te- aș crede ? Nu știu cine ești , ce jocuri faci și în solda cui . Dă-mi un
motiv să fi crezut că eu nu văd ! Pe Internet poate să scrie oricine vrea să se bage în seamă orice enormitate , vorba lui Hitler : ”Hîrtia rabdă orice ”. Dacă vrei să fi luat în serios încetează să
mai fi fictiv , asumă - ți , fi demn și --- mai ales --- fi creștin ! Altfel nu ești mai breaz decît
sectarii și vîlva ce ai stîrnit -o rămîne doar o furtună într- un pahar cu apă .
. Și vezi să nu te scoată fratele Emilian Cismaru din Brăila de pe site- u !
mai mult . Pînă atunci --- de ce te- aș crede ? Nu știu cine ești , ce jocuri faci și în solda cui . Dă-mi un
motiv să fi crezut că eu nu văd ! Pe Internet poate să scrie oricine vrea să se bage în seamă orice enormitate , vorba lui Hitler : ”Hîrtia rabdă orice ”. Dacă vrei să fi luat în serios încetează să
mai fi fictiv , asumă - ți , fi demn și --- mai ales --- fi creștin ! Altfel nu ești mai breaz decît
sectarii și vîlva ce ai stîrnit -o rămîne doar o furtună într- un pahar cu apă .
. Și vezi să nu te scoată fratele Emilian Cismaru din Brăila de pe site- u !
-----------------------------------------------------------------------
. ---- Reghin toamna 2o15
. DOAMNĂ VIORICA NEDELCU DIN CRAIOVA ,
. T E-A I R I D I C AT P E S T E B Ă R B A Ţ I !
. Doamnă , ţi-am citit intervenţiile în discuţiile de pe Internet . Sunt interesante şi de cele mai multeori ai DREPTATE . Sunt sigur că nu îţi spun noutăţi : cunoşti interdicţia apostolului Pavel că femeile creştine să nu vă ridicaţi peste bărbaţi ; deci o încalci conştient , sfidezi şi nu ai scuza ignoranţei .Nu înţeleg cum de îţi permiţi . Dă-mi voie să citez textele cu pricina :
---I Corinteni 14 : 34 -36 = "Femeile să tacă în adunări , căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntulîn ele , ci să fie supuse cum zice şi Legea . Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru să întrebe pe bărbaţii lor acasă ; căci este o ruşine pentru o femeie să vorbească în biserică .Ce ?De la voi a pornit Cuvîntul lui Dumnezeu ? Sau numai pînă la voi a ajuns el ? "Apoi , înversetele 37 şi 38 , apostolul spune că ACEASTĂ INTERDICŢIE ESTE O PORUNCĂ DE LA DOMNUL ISUS : "Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu să înţeleagă că ce vă scriu este o poruncă a Domnului . Şi dacă cineva nu înţelege să nu înţeleagă !"
.---- Efeseni 5 : 24 = " Şi după cum biserica este supusă lui Cristos tot aşa şi nevestele să fie supuse bărbaţilor în toate lucrurile ".
.--- I Timotei 2 :11,12 ="Femeia să înveţe în tăcere cu toată supunerea . Femeii nu-i dau voiesă înveţe pe alţii nici să se ridice mai pe sus de bărbat ci să stea în tăcere ".
. Apostolul dă şi două motivări interdicţiei , în versetele 13 şi 14 : "Căci întîi a fost întocmit Adam şi apoi Eva . Şi nu Adam a fost amăgit ci femeia , fiind amăgită , s-a făcut vinovată de călcarea poruncii ". Deci interdicţia nu e din cauză că femeile nu aţi fi capabile , merită să reţinem aceasta ! De altfel şi tu ai dovedit cu calitatea şi claritatea intervenţiilor . Nu înseamnă nici dispreţ faţă de femei adică misoginism ci o prioritate din cauza rebeliunii primei femei , iar creştinele veţi primi , la fel ca bărbaţii , răsplată cerească .
. Apoi apostolul spune ceva important , în versetul următor , 15, o precizare despre condiţiile de mîntuire a creştinelor :"Totuşi ea va fi mîntuită prin naştere de fii , dacă stăruiesc cu smerenie în credinţă , în dragoste şi în sfinţenie".
. Potrivit acestor învăţături --- cei care se pretind creştini şi totuşi repartizează şi promovează femei în roluri eminente în lucrarea de mîntuire şi le dau aceiaş importanţă ca bărbaţilor creştini PĂCĂTUIESC ! Şi la fel şi creştinele care încalcă această regulă ! Au existat şi există creştine excepţionale , de acord ,dar apostolul nu spune de excepţii , ar trebui să cedezi în faţa autorităţii lui .
. Cu toate acestea asemenea cazuri de încălcări arogante a învăţăturii biblice sunt cu duiumul în cele mai multe confesiuni religioase , în unele sunt poziţionate mult peste bărbaţi . Iată cîteva exemple care îmi vin în minte la repezeală :
- martorele --- predicînd pe străzi şi la case !
- martorele ----"pioniere "--- perechi , expunîndu-se la violuri !
- martorele --- ţinînd minipredici la întruniri şi cu capul neacoperit - două neascultări !
- adventiştii --- sunt tutelaţi ( deşi e moartă demult !) de papesa Ellen White ,o numesc"spiritul profetic"! Şi ea predica tot cu capul descoperit !
- penticostalii , carismaticii şi alţi diverşi neoprotestanţi --- feminişti !
- reformaţii --- au preotese !
- călugăriţele catolice --- de exemplu "Maica Tereza".
- "sfînta" Paraschieva , căreia ortodocşii îi pupă moaştele la Iaşi !
- "Sfînta" Elena , mama lui Constantin cel mare . . . în ticăloşii . E sărbătorită şi venerată . Ea a promovat închinarea la cruci şi venerarea Mariei .
- Respectarea interdicţiei apostolului înseamnă desfinţarea acestor slujiri religioase femeieşti neîngăduite, slujiri ce cîteodată degenerează în idolatrie .
- Revenind la cazul tău ---nu te întreb de copii , ci mă refer la ieşirile tale în prim - plan , la rampă : deşi pare oarecum altfel , fiind pe Internet , totuşi este tot o "infracţiune"contra Bibliei deoarece ieşi în faţă înaintea bărbaţilor şi chiar superioară lor ! Le dai lecţii în public --- ceace este inadmisibil ! Faptul că ai DREPTATE în idei nu înseamnă că ai DREPT să încalci acea regulă biblică precizată de apostolul Pavel . Cine sau ce te-a împiedicat să-ţi ajuţi soţul să fie mai competent în discuţii ? Sau poftim altă "variantă cîştigătoare": puteai discuta la telefon , asistată de bărbatul tău , cu acei bărbaţi mai puţin pregătiţi ,deci nu în public şi lămureai chestiunea . Eşti isteaţă --- cum de nu ţi-au trecut astea prin minte ? Ai greşit amestecîndu-te unde nu îţi fierbe oala ; iar soţul tău nu s-a autosezizat , ca să nu zic că îţi aprobă nediferenţiat toate cele ! Şi încă în faţa unui public atît de numeros , practic înaintea globului , căci asta înseamnă Internetul . Confundaţi DREPTATEA cu DREPTUL însă , precum se poate vedea , ele nu coincid întotdeauna .
. Faptul că cineva este de aceiaş parte a baricadei cu voi nu îi dă DREPT să închidă ochii la încălcarea acestei reguli creştineşti ci rămîne dator să o semnaleze cu aceiaş nepărtinire şi vigoare ca şchiopătările sectei martorilor sau ale altora . Asta fac eu acuma .
. Mă surprindeţi neplăcut cu practica voastră greşită şi îmi creşte uimirea că sunteţi departe de a vă conştientiza neprincipialitatea , dar asta înseamnă trecerea timpului fără corecţie . Aţi declarat că aţi ieşit din secta J W . Org deoarece nu respectă principiile şi regulilor creştineşti . Or în situaţia aceasta nici voi nu ascultaţi o poruncă a apostolului Pavel ! Crezi că situaţia voastră e"Bine , mersi"? Nu , nu este ! Să nu vă înşele lipsa reacţiei potrivite a celorlalţi exmartori , care amestecă diplomaţia cu teocraţia , ca trăgătorii de sfori de la Brooklyn . Îi priveşte , şi pe unii şi pe alţii ce calcule meschine fac , nedemne de închinarea curată . Calomniatorii noştri vînează asemenea încălcări , însă aceasta nu mai e calomnie şi mi-au dat cu ea peste nas ! Le daţi apă la moară , aţi devenit o piatră de poticnire ! Evident , nu numai voi ci şi alţi exmartori şi exmartore dezamăgesc în acest punct sau // şi în altele şi trebuie să demascăm deschis şi aşa ceva . Căci Dumnezeu dezaprobă dublul--standard : "blestemata efă mică" şi "cumpăna nedreaptă" = Mica 6 : 10 ,11 Aşa cum am militat pentru respectarea Bibliei înainte de a ieşi din sectă -- trebuie să acţionăm consecvenţi şi imparţiali şi acum , nu credeţi şi voi aceasta ? Altfel suntem şi noi demagogi , părtinitori , complici şi intrăm în ipocrizia parabolei cu paiul şi bîrna .
. Aici nu funcţionează regula piticului sovietic : să îl declarăm cel mai mare findcă este al nostru . Nu poţifi frate în Cristos cu aceia care nu întrunesc un minim de condiţii , trebuie să avem în comun mai multe criterii decît faptul , lăudabil , că suntem exmartori ! Aşa cum ne revoltă neonorarea Domnului Isus şi nerespectarea învăţăturilor şi a regulilor creştineşti de către secta martorilor --- trebuie să ne preocupe şi abaterile exmartorilor care ne revendică fraternitatea !
. Din păcate , pocinogul tău e public, e demult şi e răspîndit în cele patru zări , ai făcut vîlvă şi valuri , ba încă şi molipseşti cu exemplul păgubos ! De aceea nu-mi poţi reproşa că intervin public : reacţionez la fel cum te-ai manifestat tu , e tîrziu pentru confidenţialităţi şi discreţii şi aluzii cu jumătate de gură ; intervenţia trebuie să fie proporţională cu gravitatea bolii , nu-i aşa ? Eu doar am subliniat- o , nu pot face mai mult ; rămîne ceace a fost şi este : o problemă a ta şi a voastră . Şi poţi să o rezolvi : dacă vrei să te supui într-adevăr poruncii apostolului --- şterge acele intervenţii necreştineşti de pe Internet ! Uită şi acest obicei nebiblic al sectei J W . Org ! " Învăţul are şi dezvăţ "spune proverbul . Străbate drumul închinării curate pînă la ultimele consecinţe .
Dacă vrei . Eşti sub imperiul conştiinţei tale luminată (se va vedea cît) de duhul sfînt ( Romani 9:1) .
.Dar dacă alegi să nu-ţi pese , vei fi , în continuare , o băutoare din vinul mâniei desfrînatei numită Babilonul simbolic, laolaltă cu diverşi feminişti şi ecumenici care le cîntă în strună amazoanelor şi izabelelor .
. S-auzim de bine şi să vedem progrese ! . . . Nelu Bota
---------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
<< Pagina de pornire